Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@11:11:56 GMT

برگزاری نهمین «گردهمایی اساتید علوم عقلی»

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۷۱۸

برگزاری نهمین «گردهمایی اساتید علوم عقلی»

نهمین «گردهمایی اساتید علوم عقلی» با پیام آیت الله جوادی آملی و با سخنرانی آیت الله اعرافی به میزبانی مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان،گروه مهدویت و غدیر: نهمین «گردهمایی اساتید علوم عقلی» با پیام آیت الله جوادی آملی و با سخنرانی آیت الله اعرافی برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، این نشست چهارشنبه، ۳۰ آبان از ساعت ۱۸:۳۰ در مجمع عالی حکمت اسلامی واقع در قم، خیابان ۱۹ دی، کوچه ۱۰، کوچه ۲، پلاک ۵، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: حال خوش خواندن ارزانی هفته بسیج اردبیل بیرجند آمریکا جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان امام زمان عج ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خطبه نماز جمعه علوم انسانی اسلامی مجمع عالی حکمت اسلامی گردهمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق

در پی عملیات غرورانگیز و خیبرشکن دلیرمردان نظامی ایران اسلامی «وعده صادق» بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان فارس پیامی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«.. إنّا مِنَ المُجرمین مُنتَقِمون»

مقارن با عملیات غرورآفرین و قاطع نیرو‌های مسلح کشور به خصوص نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با موشک باران پایگاه‌های نظامی رژیم پوشالی تا دندان مسلح صهیونیست، پاسخی محکم و مجازاتی در خور برای این دشمن دیرینه انسانیت رقم زد، بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس در همراهی با اقشار مختلف مردم در شکرگزاری این امر عظیم، قدردان و دست‌بوس فرزندان سلحشور و غیور این آب و خاک است و آرزوی سلامتی، اقتدار و پیروزی روز افزون آنان را تا رسیدن به وعده صادق رهبر عزیز انقلاب دارد که فرمودند: اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید.

صد البته که عملیات پیروزمندانه سپاه، تنها و فقط گوشه‌ای از توان و اقتدار نظامی ایران جان، در پاسخ به شرارت‌ها و اقدام تروریستی این رژیم جعلی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه بود تا همه شیاطین و دولت‌های بزدل جهان بدانند که ایران اسلامی پر قدرت‌تر از همیشه در سایه رهبری فرزانه‌ای حکیم، همچنان بر مواضع الهی و آرمان‌های امام راحل انقلاب و فرزندان شهید خود، استوار و ثابت قدم است.

در پایان بار دیگر ضمن اعلام آمادگی برای همراهی با نیرو‌های مسلح جهت حضور در میدان مبارزه با اسراییل کودک‌کش، از همه عزیزان دست‌اندرکار در عملیات وعده صادق، قدردانی کرده امید داریم به زودی با آزادی قدس شریف، همراه با همه جهانیان آزاده در مسجد الاقصی سجده شکر به جا آوریم که صبح نزدیک است. ان‌شاءالله.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • آیین نکوداشت حکمت الله ملاصالحی برگزار می شود
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک