Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:07:31 GMT

نمایشگاه بزرگ کتاب شاهرود در ۱۵۰ غرفه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۷۳۱

نمایشگاه بزرگ کتاب شاهرود در ۱۵۰ غرفه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر فضیلت در نشست خبری خود به مناسبت برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب شاهرود به میزبانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، بابیان اینکه این نمایشگاه در ۱۵۰ غرفه برگزار می‌شود، تأکید کرد: ۲۲۲ ناشر از یازدهم تا شانزدهم آبان ماه سال جاری در نمایشگاه کتاب شاهرود حضور خواهند داشت.

وی بابیان اینکه ۳۰ درصد تخفیف برای خریداری کتاب در این نمایشگاه پیش‌بینی‌شده است، افزود: ۲۰ درصد از این تخفیف‌ها به‌صورت بن کتاب از طریق شماره ملی افراد و ۱۰ درصد نیز تخفیف عمومی نمایشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ۱۵ ناشر بومی

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان از تخصیص ۳۵۰ میلیون تومان یارانه خرید کتاب به مخاطبان نمایشگاه کتاب شاهرود خبر داد و تأکید کرد: این اقدامات برای ترویج فرهنگ مطالعه و استقبال بیشتر از نمایشگاه در دستور کار است.

فضیلت همچنین با بیان اینکه از ۲۲۲ ناشر کشوری حاضر در این نمایشگاه، ۱۵ ناشر بومی استان سمنان هستند، گفت: تجلیل از ناشران و فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، عرضه کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی در هشت کتابفروشی شهرهای سمنان و شاهرود، بازدید از کتابخانه‌های عمومی و کتابفروشی‌های سطح شهر و برگزاری جشن کتاب با حضور نویسندگان به مناسبت اربعین انقلاب اسلامی در زمره برنامه‌هایی هستند که در هفته کتاب‌خوانی توسط ارشاد اسلامی برگزار می‌شوند.

کد خبر 4461620

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح نمایشگاه کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال دو جلسه بسیار خوبِ هم‌اندیشی با آقای رئیس‌جمهور داشتیم، یک جلسه مدیران رسانه‌ها حضور داشتند و یک جلسه با اصحاب هنر بود که در هر دو جلسه همه بزرگان حضور داشتند و مباحث بمبار خوبی مطرح شد و رئیس‌جمهور دستورات روشنی را برای حل مشکلات اصحاب هنر و رسانه صادر کردند.

وی افزود: دیشب برای پیوست‌های فرهنگی شعار سال جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد داشتیم.

وزیر ارشاد و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است.

اسماعیلی ادامه داد: کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان در خصوص ائمه اطهار با حضور نویسنده لبنانی این کتاب‌ها رونمایی شد؛ امید است در ۱۰۰ جلد کتب مربوط به این اندیشمندان که در خصوص زندگی آل‌الله است با حضور اندیشمندان غیرایرانی مسلمان رونمایی شود.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 739628

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر