Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان -حسن ربانی ارشد در برنامه هفتگی ملاقات مردمی گفت : پایه کار مدیریت در ارتباط مستقیم وانس وهمدلی با مردم است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ،"مهندس حسن ربانی ارشد "کلیه مسائل مطروحه را که بیشتر در حوزه املاک و حقوقی بود بررسی و جهت رفع فوری موانع پیشرو، راهکارها و دستورات لازم را در چارچوب قانون به معاون مربوطه ابلاغ نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی با بیان اینکه ارتباط مستقیم مردم با مدیریت یک اصل و حق مردم است، افزود: پایه کار مدیریت در ارتباط  مستقیم و انس و همدلی با مردم است  و تشریح ، بررسی مشکلات وآگاهی از مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راه رفع مشکلات می باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان  ضمن تشکر از شهروندان که با صبر و تحمل در ملاقات های عمومی حاضر شده و مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند، گفت :  این اداره کل یکی از دستگاههای اجرایی است که به طور مستمر جلسات دیدار های مردمی را با حضور مستقیم معاونین و مدیران مربوطه در نشست های مردمی در اولویت قرار داده است.

گفتنی است شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی به‎سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم می باشد، اقدام و حل نمایندانتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد جواد آقایی اظهار داشت: نصب 62 پایه چراغ روشنایی "ال ای دی" با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در سه نقطه از شهر انجام شده است.

وی افزود: تعداد 43 عدد پایه روشنایی و فنداسیون در بلوار آیت الله ابوترابی و همچنین تعداد 19پایه و فنداسیون در تقاطع جانباز و بلوار دفاع مقدس انجام شد که تا یک هفته آینده با اجرای شبکه، کابل کشی و نصب لامپ توسط شرکت توزیع برق یزد مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان این که ویژگی این پروژه استفاده از چراغ های فوق کم مصرف "ال ای دی" می باشد، ادامه داد: لامپ هایی که قبلاً مورد استفاده قرار می گرفته است، "متال هالید" بوده که مصرف برق آن 400 وات می باشد در حالی که لامپ های مورد استفاده در این پروژه کمتر از 100 وات برق مصرف می کند.

آقایی با اشاره به این که روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد، تصریح کرد: کمبود روشنایی در برخی معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می شود و امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات گامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی برداشته شود.​​​​​​​

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • مدیریت مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد