Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@21:31:44 GMT

اهدای اعضا ۱۱ بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۸۳۳

اهدای اعضا ۱۱ بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری

هماهنگ کننده تیم فراهم آوری عضو چهارمحال و بختیاری، از اهدای یازدهمین اهدای عضو با سخاوت خانواده حیدری در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا سیاح مسئول هماهنگ کننده تیم فراهم آوری عضو چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون اعضای ۱۱ بیمار مرگ مغزی در چهارمحال و بختیاری به افراد نیازمند اهدا شده است، گفت:  آخرین بیمار مرگ مغزی مسعود حیدری پبدنی، ۵۶ساله ساکن شهرکرد از تاریخ ۱۵آبان ماه سال جاری بدلیل سکته مغزی در بیمارستان آموزشی و درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد تحت مراقبت ویژه قرار گ


وی تصریح کرد: متاسفانه این بیمار بدلیل خونریزی وسیع دچار مرگ مغزی شده و با تایید مرگ مغزی وی توسط تیم معالج در نوزدهمین روز از آبان ماه ۹۷ با رضایت خانواده نوعدوست خود جهت اهدای عضو به اتاق عمل بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاح گفت: کبد، کلیه ها و بخشی از نسوج این بیمار جهت اهدا به چندین بیمار نیازمند پیوند عضو به تهران و شیراز منتقل شد.

هماهنگ کننده تیم فراهم آوری عضو چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون یازده مورد اهدای عضو در استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین ایل بیگی و مالخلیفه با دما ۱۸ درجه گرمترین نقطه استان چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: بارش‌های رگباری از عصر امروز در استان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۹ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • اهدای عضو یک تهرانی در رشت
  • بانوی مرگ مغزی درگزی جان یک نفر را نجات داد
  • بانوی مرگ مغزی، نجات بخش زندگی یک بیمار
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد