Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان گفت: تحریم دارو و تجهیزات پزشکی و به خطر انداختن سلامت یک ملت به نام حقوق بشر، با انسانیت سنخیت ندارد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، به نقل از العالم، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در خصوص تاثیر تحریم‌ها در حوزه سلامت با تاکیدبر اینکه، عنوان تحریم و انجام آن ولو اینکه برای هواپیما، کشتی و یا تجهیزات صنعتی باشد، باعث مشکلاتی برای کشور و جامعه خواهد شد، گفت: اگر این تحریم‌ها در حوزه سلامت مردم باشد، دیگر باید پاسخ آن را از وجدان‌های آگاه و افراد منصفی که در سراسر جهان هستند پرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که تحریم نبودن حوزه دارو، ادعایی بیش نیست و در عمل حوزه دارو نیز در تحریم است، گفت: در حال حاضر دارو آماده حمل است، اما هواپیما و کشتی حاضر نیست حمل کند، بنابراین از ادعا تا عمل فاصله است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا تحریم دارو پومپئو وزیر بهداشت داروهای کمیاب داروهای خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسلام‌آباد به تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی پاکستان

پاکستان اقدام تازه آمریکا برای تحریم چند شرکت خارجی به دلیل همکاری با اسلام‌آباد در حوزه برنامه‌های موشکی را خودسرانه و سیاسی دانست و تاکید کرد: پاکستان چنین رویکرد‌های دوگانه‌ای که منجر به تضعیف اهداف عدم اشاعه می‌شود را قبول ندارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان امروز در بیانیه‌ای به اقدام وزارت امور خارجه آمریکا در تحریم چهار نهاد چینی و بلاروسی برای همکاری با پاکستان در حوزه موشک‌های بالستیک و دوربرد واکنش نشان داد.

ممتاز زهرا تاکید کرد که پاکستان استفاده سیاسی از رژیم کنترل صادرات تسلیحاتی را رد و تاکید می‌کند که چنین اقلامی دارای کاربرد‌های تجاری مشروع هستند لذا اجتناب از اعمال خودسرانه در حوزه کنترل‌های صادراتی مهم است.

وی افزود: نیاز به بحث و گفتگو بین طرف‌های ذیربط برای مکانیسمی عینی جهت تضمین دسترسی به فناوری در راستای توسعه اجتماعی-اقتصادی وجود دارد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان افزود: این یک واقعیت است که همان حوزه‌های قضایی که مدعی اعمال کنترل‌های شدید منع اشاعه هستند، از الزامات مجوز برای فناوری‌های پیشرفته نظامی برای برخی کشور‌ها چشم پوشی کرده‌اند و این منجر به ساخت تسلیحات می‌شود لذا تأکید اسلام‌آباد بر عدم تقارن‌های منطقه‌ای و جلوگیری از تضعیف اهداف عدم اشاعه و صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی است.

وی گفت: پاکستان همیشه آماده بحث در مورد مکانیسم‌های تایید شده بوده است تا کاربران تجاری و قانونی از اعمال تبعیض‌آمیز کنترل‌های صادراتی آسیب نبینند.

آمریکا در ادامه اقدامات یکجانبه خود علیه همکاری‌های دفاعی سایر کشور‌ها و با ادعای تقویت طرح عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای، چهار نهاد خارجی را به اتهام همکاری با پاکستان در حوزه برنامه‌های موشک بالستیک و دوربرد آن تحریم کرد.

پاکستان همواره تاکید کرده است که فعالیت‌های این کشور در زمینه تولید تسلیحات نظامی شامل انواع موشک‌ها و سلاح‌های هسته‌ای، کاملا مشخص است و این کشور مرتکب خطایی در این مسیر نشده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • توزیع داور در دورترین نقاط کشور
  • بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • واکنش اسلام‌آباد به تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی پاکستان
  • نقش توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت در درمان بیماری ها
  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان