Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@12:15:02 GMT

رشد 36درصدی تولید گندله سنگ آهن

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۹۰۳

رشد 36درصدی تولید گندله سنگ آهن

پول‌نیوز - وزارت صنعت اعلام کرد: طی ۷ ماه گذشته ۲۴. ۲۱ میلیون تن گندله سنگ آهن توسط شرکت‌های بزرگ، تولید شده است.

تولید ۲۴. ۲۱ میلیون تن گندله سنگ آهن در ۷ ماه امسال ، حکایت از رشد ۳۶ درصدی این محصول در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.

در این میان، تولید دو شرکت بزرگ همچون معدنی و صنعتی گل‌گهر و میدکو با رشد قابل توجه همراه شد به طوری که گل گهر با تولید بیش از 7 میلیون تن، رشد 15درصدی و میدکو با تولید 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

83 میلیون تن، رشد ۶۰ درصدی را رقم زد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سنگ آهن پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در شهر مشهد تولید می‌شود. - اخبار استانها -

احسان نجاری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت: افزایش ورود زائران به شهر مشهد مقدس و میزان ماندگاری آن ها، تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باعث افزایش میزان تولید زباله در شهر مشهد نسبت به سال گذشته همزمان با اولین ماه سال بوده است.

وی تصریح کرد: طی فروردین ماه سال جاری 54 هزار و 800 تن پسماند از سطح شهر مشهد جمع‌آوری شده است و 2 هزار و 800 تن فقط زباله خانگی جمع‌آوری شده در اولین روز سال جدید بوده که در سال‌های گذشته در این کلانشهر بی‌سابقه بوده است.

نجاری‌مقدم با بیان اینکه بصورت روزانه 1767 تن زباله از سطح شهر مشهد جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: هر ثانیه بیش از 20 کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود.

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: میزان زباله جمع‌آوری شده در فروردین ماه سال گذشته حدود 50 هزار تن بوده است و کل پسماند جمع‌آوری شده سال 1402 بیش از 650 هزار و 300 تن اعلام شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد