Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جعفر مختاریفر، اظهار داشت: ۱۱ بازی از ابتدای فصل گذشته و تیم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و این موضوع قدری نگران کننده است. البته آبی پوشان هنوز برای قهرمانی فرصتهای خوبی پیش رو دارند منوط به این که نقاط ضعف این تیم از بین برود.

 

وی افزود: استقلال در هر سه خط، به خصوص در خط میانی نیاز به ترمیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امیدوارم با بازگشت داریوش شجاعیان بخش عمده‌ای از مشکلات طراحی در خط میانی استقلال از بین برود اما حتی اگر شجاعیان هم بازگردد باز هم ما نیاز به یک هافبک خلاق و کارگردان مثل جباروف یا امید ابراهیمی داریم.

 

کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص برخورد باشگاه با روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی بیان داشت: اسماعیلی و چشمی بازیکنان جوان و آینده داری هستند که در سالهای اخیر هم از بهترین‌های استقلال بودند، اما آنها باید بپذیرند که بهرحال بازیکن هستند و بازیکن باید در چارچوب خودش باشد و کاملا تابع نظر و تصمیم سرمربی و باشگاه باشند. حتی اگر فکر کنند این تصمیمات اشتباه است.

 

مختاریفر تصریح کرد: ان شاءالله که این اتفاق برای این دو بازیکن جوان استقلال و دیگر بازیکنان جوان تجربه‌ای شود تا از این به بعد فقط روی مسائل فنی تمرکز کرده و کاملا در اختیار باشگاه و سرمربی تیم باشند.

 

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نزدیکی نقل و انتقالات زمستانی بیان داشت: این تیم در نقل و انتقالات تابستانی خوب عمل نکرد و حالا باید در نقل و انتقالات زمستانی کاستی های پیش آمده را جبران کند. همیشه نقل و انتقالات نیم فصل به مراتب سخت تر از نقل و انتقالات ابتدای فصل است و مسئولان باشگاه باید در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کنند. 

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی روزبه چشمی پیشکسوت استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد

هفته گذشته استقلال باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد و پرسپولیس در تهران با تیم سپاهان بازی داشت.

به گزارش طرفداری، با توجه به تفاضل برابر استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته و برتری یک امتیازی استقلال، خیلی ها تصور داشتند استقلال در تبریز مساوی کرده و پرسپولیس با پیروزی در تهران صدرنشین خواهد شد.

اما هر دو تیم مساوی کردند تا هیچ چیز در صدر جدول عوض نشود. این هفته برخلاف هفته گذشته این استقلال است که دست بالا را در موقعیت پیش بینی نتایج دارد. استقلال در تهران باید با ذوب آهن بازی کند و پرسپولیس در خارج از خانه باید به مصاف تیم اوج گرفته نساجی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا پرسپولیس در شهری که سال قبل حشن قهرمانی گرفت، باید از دهان شیر امتیاز بیرون بکشد.

استقلال هم با حریفی مثل ذوب آهن بازی دارد که در بازیهای خارج از خانه خود بسیار خوب کار می کند اما طبیعت فوتبال به خصوص در شرایط امروزی می گوید تیمهای هم سطح، در خانه به خصوص در هفته های واپسین لیگ، بهتر کار می کنند.

بر این اساس باید گفت همان طور که هفته قبل، پیش از شروع مسابقات پرسپولیس دست بالا را داشت، این بار نوبت استقلال است که دست بالا را قبل از انجام مسابقات داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!