Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: قلم نویسندگان دفاع مقدس باید انتقال دهنده میراث هشت ساله دفاع مقدس باشد.

به گزارش ایسنا،سرهنگ جلیل وحیدی در هشتمین دوره جشنواره ادبی یوسف که در ارومیه برگزار شد افزود:دفاع مقدس برش کوتاه و درعین حال اثرگذار از عمر۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است  و وظیفه همه ماست که رشادت‌ها،از جان گذشتگی‌ها و سنت‌های فکری و فرهنگی را باامانت داری کامل و بدون تحریف به نسل آینده انتقال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ وحیدی بااشاره به اینکه بدخواهان نظام درتلاش برای ایجادفاصله بین نسل جدید و آموزه‌های انقلاب و دفاع مقدس هستند خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم فاصله فکری و فرهنگی دربین نسل جوان ایجادشود و برگزاری جشنواره های همانند جشنواره ادبی یوسف گام مهمی در جهت انتقال این ارزش هااست.

وی گفت: جشنواره ادبی یوسف باهدف آشنایی نسل جوان با ارزش های دفاع مقدس از سال ۹۰ با تمسک به نام شهید یوسف ملک شامران آغاز بکار کرده وهشتمین دوره آن با ارسال ۲۰۰ اثر منتخب از نویسندگان استان در رابطه باحوزه دفاع مقدس در ارومیه برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است
  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی