Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@11:45:27 GMT

۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۹۸۲

۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: از ابتدای سال تا کنون 18 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد تخریب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "عزت اله نبایتی" مدیر جهاد کشاورزی بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: متاسفانه سودجویانی در مناطق گردشگری این شهرستان به صورت غیر مجاز اقدام به ساز و ساز می کنند که این ساخت و سازهای بعد از بازرسی، با حکم قضایی تخزیب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بیشتر ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق گلدشت، شیخ میری و نظام آباد است و در برخی از روستاها هم اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری کرده اند که با آنها برخورد می شود.

نباتی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون 18 مورد تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در بروجرد صورت گرفته که 13 مورد در باغات، سه مورد در زمین های زراعی و مابقی نیز در مناطق دیگر صورت گرفته که با حکم قضایی تخریب شده اند.

به گفته وی از این میزان ساخت و سازهای غیر مجاز 252 متر بنا و 360 متر محوطه سازی تخریب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد خاطر نشان کرد: هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری بدون داشتن مجوز تخلف است و بازرسی های هر روز صورت می گیرد و در صورت مشاهده و بررسی تخریب می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی نیشابور، علی مبارکی از قلع و قمع یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز واقع در اراضی باغی روستای صومعه بخش مرکزی شهرستان خبرداد.

مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: این قلع و قمع که ۱۳۰ متر مربع از طریق ساخت غیرمجاز بنا، محوطه، تراس و دیوار بود درفرودین ماه ۱۴۰۳ در محدوده اراضی باغی روستای صومعه با حضور کارشناسان، یگان حفاظت امور اراضی و نیروی انتظامی و با همکاری مالک به استناد رأی صادره انجام شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۶۴ فقره اخطار ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهرستان صادر شده است.

مبارکی بیان کرد: هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ممنوع بوده و متقاضیان باید قبل از فعالیت نسبت به اخذ مجوزهای لازم از جهادکشاورزی و دستگاه‌های صادرکننده موافقت اصولی اقدام کنند.

شهاب جهانداری، رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی افزود: محدودیت اراضی مرغوب و مستعد کشاورزی و لزوم حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و همچنین نظارت و پیشگیری از تغییر کاربری‌های گسترده به استناد مواد ۳، ۸ و ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها از جمله وظایف امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان است.

رئیس اداره امور اراضی جهادکشاورزی بیان کرد: طبق قانون با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی برخورد خواهد شد و شهروندان می‌توانند مشاهدات خود را از طریق سامانه تلفنی رایگان و۲۴ساعته ۱۳۱با ما در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد