Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:01:50 GMT

طلاب دامغانی حملات آل سعود به یمن را محکوم کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۷۰۲۵

طلاب دامغانی حملات آل سعود به یمن را محکوم کردند

سمنان - ایرنا - طلاب و روحانیان شهرستان دامغان، صبح روز یکشنبه با تعطیل کردن کلاس های درس، حملات بیرحمانه عربستان به یمن را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، صبح امروز 27 آبان 97 طلاب و روحانیان دامغان همزمان با سراسر کشور با تعطیلی کلاس های درس خود، ضمن اعلام انزجار از رژیم آل سعود، حملات عربستان به یمن را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اجتماع در حوزه علمیه امام باقر (ع) دامغان برگزار شد و استادان و طلاب شهرستان در این اجتماع حضور داشتند.
تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهای آل سعود ننگت باد آمریکا مرگت باد، سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند، رژیم آل سعود مجری امر یهود، انصارالله پیروز است آل سعود نابود است و ای قاتل سعودی مرگت باد مرگت باد، جنایت‌های عربستان در حمله به یمن را محکوم و حمایت خود از مردم بی‌دفاع این کشور اعلام کردند.
در این اجتماع بیانیه شورای مدیریت حوزه های علمیه کشور در محکومیت عربستان سعودی و هم پیمانان او در حمله به کشور یمن و کشتار مردم بی پناه این کشور قرائت شد.
در پایان هر بند از قطعنامه، روحانیون با شعار الله اکبر خامنه ای رهبر و با شعار مرگ بر عربستان، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار ابدی خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.
شهرستان دامغان دارای سه حوزه علمیه امام باقر(ع)، امام صادق (ع)و امام کاظم (ع) است.
9856/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اجتماع طلاب جنايات عربستان دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند

به گزارش همشهری‌آنلاین، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: « بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش های مربوط به گورهای دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

کد خبر 847120 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا