Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: شهردار مشهد روز گذشته با نگارش نامه‌ای اعلام بازنشستگی کرد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا حیدری ظهر امروز در جلسه شورای شهر مشهد اظهار داشت: یکی از کارویژه‌های آقای تقی‌زاده تربیت نیروهای کارآمد است؛ تلاش زیادی داشتیم و واقعا در همه بخش‌های موضوع مربوط به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تلاش کردیم از ظرفیت ایشان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر مشهد گفت: این قانون محدودیت‌هایی را برای نظام شورایی ایجاد کرده است؛ ما تابع قانون هستیم اما این حق را برای آقای تقی‌زاده قائل هستیم که پیگیر حقوق خود باشند و درصددیم با استفاده از قانون ایشان را در کنار خود داشته باشیم؛ ایشان دیروز نامه‌ای نوشتند و ضمن تشکر از همدلی از شورای شهر عنوان کردند بازنشسته هستند و خواستار انتخاب شهردار و یا سرپرست شدند.

حیدری افزود: براساس پیش بینی‌های احتمالی و برای استفاده از فرصت قانونی، فرآیند را از هفته گذشته پیگیری کردیم و امروز با هم‌اندیشی و همراهی دوستان به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: آئین نامه داخلی شورای شهر مشهد فرآیندی را برای انتخاب شهردار مشخص کرده است؛ اعضای شورا می‌توانستند دو گزینه را انتخاب کنند؛ ما بعد از جمع آوری اسامی دوستان با حضور اعضای هیئت رئیسه، به 8 نفر رسیدیم. دو نفر همان ابتدا انصراف دادند. شش نفر را در فرآیند بعدی به رای‌گیری گذاشتیم و هر کدام از دوستان می‌توانستند به 3 نفر رای دهند و آئین نامه می‌گوید یک سوم اعضا اگر ابراز تمایل کردند می‌توان وارد مرحله بعد شد.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس افزود: آقای مهدی‌نیا نیز ظرفیت شورا هستند؛ روز گذشته و امروز وقت گذاشته شد و مباحث زیادی صورت گرفت و ما فایل صوتی این جلسات و آنچه را که متن پیاده شده است در اختیار خبرنگاران قرار می‌دهیم. آقای آل‌شیخ نیز انصراف دادند و در نهایت آقای کلایی به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب و معرفی می‌شوند و فردا نیز در دستور کار جلسه علنی شورا است که به عنوان شهردار منتخب رای‌گیری کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای عالی کار بدون تعیین دستمزد پایان یافت | دستمزد کارگران فردا مشخص می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای عالی کار امروز هم با حضور شرکای اجتماعی از ساعاتی پیش کار خود را آغاز کرد اما با وجود چانه‌زنی‌ها برای دستمزد ۱۴۰۳ کارگران بدون تعیین دستمزد پایان یافت.

اختلاف اصلی کارگران با دولت و کارفرما در جلسات امسال شورای عالی کار بحث هزینه‌های سبد معیشت است.

پیشنهاد وزیر کار برای تعیین حق تاهل برای کارگران در سال جدید

جلسه بعدی شورای عالی کار به فردا دوشنبه ۲۸ اسفند ساعت ۲ موکول شد. چرا که گروه‌های کارگری و کارفرمایی به نتیجه نرسیدند.

کد خبر 839872 برچسب‌ها حقوق و دستمزد کارگران خبر مهم

دیگر خبرها

  • حل مشکل ترافیک هسته مرکزی خوی ضروری است
  • بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد
  •  جلسه علنی شورای شهر مشهد غیر علنی شد
  • پاسخ واعظی به ادعای سخنگوی شورای نگهبان /روحانی نماینده ای در جلسه این شورا نداشته است /او انتظاری فراتر از قانون ندارد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • قالیباف بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • جلسه شورای عالی کار بدون تعیین دستمزد پایان یافت | دستمزد کارگران فردا مشخص می شود؟
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال کرد
  • کلاف سردرگم انتخاب شهردار در نسیم شهر/انتظار۱۰ماهه پایان می یابد؟
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی