Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمود سیجانی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در سی و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم عنوان کرد:تا کنون ۵۳ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات سال ۹۷ به بانک های عامل معرفی شده‌اند که با تصویب اعضاء کارگروه ۳۷ واحد تولیدی استان به مبلغ ۹۶۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که سهم صنعت ۲۳ واحد به ارزش ۹۱۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۱۴ واحد به ارزش ۵۷۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بررسی پرونده‌های مالی ۲۹ واحد تولیدی در کمیته مالی اشاره کرد و گفت: برای ۱۸ واحد تولیدی به مبلغ ۴۸۲ میلیارد ریال سرمایه درگردش و ۳ طرح صنعتی با ۲۹۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۳ واحد به مبلغ ۵/۳۹ میلیارد ریال در زمینه بازسازی و نوسازی جهت پرداخت تسهیلات مصوب شد و درخواست ۵ طرح صنعتی مورد موافقت قرار نگرفت.

وی عنوان کرد: طبق گزارش کمیته نظارت بر عملکرد تسهیلات در بیست و سومین جلسه بازدید در محموع از ۱۲۲ واحد دریافت کننده تسهیلات بازرسی به عمل آمده که مجموعا رقمی بالغ بر ۲۱۴۷ میلیارد ریال تسیلات دریافت نموده‌اند که موجب تثبیت اشتغال ۶۲۰۰ نفر و اشتغالزایی برای ۳۹۷ نفر شده است.

انتهای پیام/ح

پرداخت ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۷ واحد تولیدی در قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری