Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@22:41:42 GMT

هواداران «بهنام بانی» بخوانند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۷۱۷۰

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت‌های خود با طرفدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود.

بهنام بانی در این کنسرت قرار است آهنگ‌های منتشر شده و جدید خود را از جمله "اخماتو وا کن" و "بسّمه" را برای مخاطبان اجرا کند.

خواننده دامغانی موسیقی پاپ طی سال‌های اخیر با قطعات "اخماتو وا کن"، "بسمه"، "همه دنیام"، "عاشقم کرده"، "چی بگم"، "من یه دیوونم"، "علاقه خاص"، "زیبای بی همتا"، "بیخیال"، "بیا اینجا"، "مرز دیوونگی"، "زندگیمون قصه نبود"، "فصل عاشقی"، "ای کاش" را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است و از میان آن‌ها قطعاتی چون "علاقه خاص"، "من یه دیوونم"، "چی بگم" و "عاشقم کرده" شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرت بهنام بانی روز شنبه ۱۷ آذر ماه در دو سانس ساعت ۱۹:۳۰ و ساعت ۲۲:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی پاپ نمایشگاه بین المللی موسیقی موسیقی پاپ نمایشگاه بین المللی بهنام بانی خواننده مشهور پاپ کنسرت بهنام بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • بازنشستگان بخوانند/ متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟