Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت این نظام بوده و تاریخی است که هیچگاه تکرار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، امروز (26 آبان) در مراسم جشنواره ادبی یوسف که در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد، گفت: امروز که دشمن میخواهد بین انقلاب و نسل جدید گسل ایجاد کند برماست که از این میراث غنی فکری پاسداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: باید با امانت داری کامل و بدون تحریف این گنجینه گران بها را به نسل آینده تحویل دهیم، چراکه ما هرچه داریم در سایه راشادت های شهدا وانقلاب است.

 

این مسئول با بیان اینکه باید با قلم فرسایی و با استفاده از نعمت هنر به بیان اندیشه ها پرداخته شود، تصریح کرد: نشر و حفظ معارف دفاع مقدس و اشاعه این فرهنگ عظیم نیاز به قلم فرسایی و خلق آثار ماندگار در این حوزه است.

 

وحیدی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم گسستگی تاریخی بین نسل جوان و گذشته انقلاب باعث ایجاد فرهنگی خالی از اندیشه های اسلامی باشد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به جشنواره ادبی یوسف، گفت: برگزاری برنامه های هنری و ادبی با مزمون دفاع مقدس می تواند اندیشه های اصیل فرهنگی را که با آموزه های اسلامی گره خورده است، به نسل حاضر منتقل کند.

 

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره از سال 90 در بعضی از استان ها برگزار می شد که امسال تمامی استان ها میزبان شاعران دفاع مقدس هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه عنوان این جشنواره با تاسی از نام شهید یوسف ملک شامران از شاعران شهید برگرفته شده است، گفت: 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد 140 اثر در حوزه دفاع مقدس است.

 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز سنندج آمریکا همایش حقوق بشر امریکایی هفته بسیج بیرجند ارزانی عراق خبرگزاری شبستان جشنواره ادبی یوسف مدیر کل حفظ و نشر آثار و ارزش دفاع مقدس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس

سی و یکمین جشنواره فیلم مستند هات داکس تورنتو فهرست فیلم‌های خود را با حضور آثار ۵ سینماگر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سی و یکمین جشنواره فیلم مستند هات داکس در کشور کانادا فیلم‌های خود را اعلام کرد و مستندهای «رویا باف و قاضی» ساخته حسام اسلامی محصول ایران و فرانسه و «پسر ملا» ساخته ناهید سروستانی محصول سوئد و فرانسه، «بن بست» ساخته رحمانه ربانی و بهمن کیارستمی طبق اعلام سینه ایران در اولین نمایش جهانی و «سیاره دزدیده شده من» ساخته فرحناز شریفی محصول ایران و آلمان به روی پرده خواهند رفت.

سی و یکمین جشنواره فیلم مستند هات داکس تورنتو از ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در کانادا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟
  • برشی کوتاه از زندگی یک طراح داخلی در غزه | ببینید