Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-23@17:43:01 GMT

زمان پرداخت سود سهام شرکت موتوژن (بموتو)

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۷۲۴۵

زمان پرداخت سود سهام شرکت موتوژن (بموتو)

شرکت موتوژن با نماد بموتو تاریخ پرداخت سود سهام خود را اعلام کرد. لازم به ذکر است جلسه مجمع عمومی عادی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ در محل هتل تهران واقع در تهران خیابان ولیعصر ابتدای خیابان استاد مطهری برگزار شد و میزان سود قابل تخصیص ۷۰۰ ریال بر اساس مصوبات مجمع تصویب شد.

زمانبندی پرداخت سود نماد بموتو براساس اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت در سامانه کدال مطابق تصویر زیر صورت می گیرد :

سهامداران حاضر در جلسه مجمع عمومی :سهامدارتعداد سهامدرصدسایر سهامداران۳۵۲۵۰۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۰۱ %شرکت سرمایه گذاری غدیر۷۱۰۰۲۳۰۰۱۰.۴۴ %گروه توسعه اقتصاد ملل – سهامی خاص۱۱۶۴۲۶۹۸۷۱۷.۱۱ %شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر – سهامی خاص۲۹۰۵۸۲۵۸۰۴۲.۷۱ %جمع۴۷۸۰۴۷۱۱۷۷۰.۲۶ %

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار مهم بورس بورس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود

قرارداد امضا و مراحل تشریفات واگذاری سهام سرخابی‌ها امروز انجام و طی آن ۱۰ درصد ارزش سهام پرسپولیس شامل ۳۲۰ میلیارد تومان و ۱۰ درصد استقلال شامل ۲۸۰ میلیارد تومان به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز گذشته(دوشنبه) به قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس سه هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

در این راستا امروز باید قرارداد امضا و مراحل تشریفات طی شود و بر این اساس، 10 درصد ارزش سهام حدود 320 میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس و 280 میلیارد تومان برای باشگاه استقلال به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز شود.

همچنین با توجه به اینکه 10 درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و 90 درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، بخش نقدی قطعی شده و بخش اقساطی بر اساس بازه‌های 6 ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس