Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرپرست فدراسیون ورزش کارگری به همراه رئیس انجمن ورزش های رزمی کارگران و نایب رئیس فدراسیون در محل فدراسیون ورزش های رزمی با رئیس و دبیر فدراسیون ورزش های رزمی دیدار و گفتگو نمودند.  این نشست با محوریت بررسی مشکلات ورزش های رزمی در جامعه کار و تلاش و با هدف ارائه راهکارهای کارشناسانه در راستای رونق بخشی و تعمیم و گسترش ورزش های رزمی در خانواده بزرگ کار و تلاش تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمایت تمام قد فدراسیون ورزش های رزمی از ورزشکاران کارگر مهمترین دستاورد این نشست مشترک بود که با رویکرد جدید فدراسیون ورزش کارگری و اصلاح رویه های نادرست حوزه ورزش های رزمی کارگران در گذشته این مهم در فصل جدید همکاری های مشترک طی تفاهم نامه ای اجرا خواهد شد.  یکی دیگر از موضوعات مطروحه در نشست فوق مبحث حضور ورزشکاران کارگر در سبک های پنچاک سیلات، موی تای و سامبو بود که با پیشنهاد مسئولین ورزش های رزمی کشور بحث توسعه و ترویج آنها در جامعه کارو تلاش محقق خواهد شد. 

موضوع آموزش محور دیگر این جلسه بود که در بخش داوری و مربیگری در خانواده بزرگ کار و تلاش تا کنون مغفول مانده یا کمرنگ بود، که بنا بر مذاکرات صورت گرفته این موضوع با ارائه تخفیفات و تسهیلات ویژه برای خانواده بزرگ کار و تلاش به زودی و با مجوزهای لازم و تحت نظر فدراسیون ورزش های رزمی شاهد برگزاری چنین دوره هایی خواهیم بود. 

ورزش های رزمی در فدراسیون ورزش کارگری جزو پرمخاطب ترین رشته ها است که بخش عظیمی از مخاطبان این خانواده را به خود اختصاص داده که با انتصاب ستار خویی از ورزشکاران خوش نام رزمی کشور بعنوان ریاست انجمن رزمی کارگران و آغاز فصل جدید همکاری های مشترک شاهد، حضور پررنگ تر این رشته ورزشی و سبک های آن در جامعه کاروتلاش خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خانواده رئیس فدراسیون مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن

عراق و آمریکا در بیانیه مشترک پس از دیدار السوانی با بایدن  بر همکاری های دوجانبه بر اساس توافقنامه چارچوب استراتژیک تاکید کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، عراق و آمریکا پس از دیدار محمد شیاع السودانی نخست وزیر و جوبایدن رئیس جمهور آمریکا بیانیه مشترکی صادر کردند.

بر اساس بیانیه ای که خبرگزاری رسمی عراق «واع» آن را منتشر کرده سران دو کشور بر تعهد خود به مشارکت راهبردی پایدار بین عراق و ایالات متحده تاکید کردند و رویکرد خود را برای همکاری دوجانبه بر اساس توافقنامه چارچوب استراتژیک 2008  مورد بحث  بررسی قرار دادند.

دو طرف همچنین بر اهمیت همکاری مشرک برای ارتقای ثبات منطقه و احترام به حاکمیت، ثبات و امنیت عراق تاکید کردند. 

سفر السودانی به آمریکا زیر ذره بین گروه‌های مقاومت عراق

دیدار السودانی با وزیر دفاع آمریکا 

محمد شیاع السودانی که به آمریکا سفر کرده با  لوید آستین وزیر دفاع این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. 

نخست وزیر عراق در این دیدار تاکید کرد که نیروهای امنیتی ما امروز در سطح بالایی از آمادگی قرار دارند. 

از سوی دیگر، سخنگوی دولت عراق گفت: در دیدار نخست وزیر عراق با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا موضوعاتی از جمله حضور نیروهای ائتلاف در عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

سخنگوی رسمی دولت عراق در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد: پایان ماموریت ائتلاف بین المللی در عراق موضوعی است که با واشنگتن مطرح شده است.

وی افزود: هدف ما افزایش همکاری امنیتی و اطلاعاتی با ایالات متحده است.

سخنگوی دولت عراق تاکید کرد که عراق به دنبال پایان دادن به ماموریت ائتلاف بین المللی است که تامین کننده منافع ملی باشد.

وی گفت این کشور خواهان عدم گسترش درگیری در منطقه است.

عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • نشست مشترک سرکنسول روسیه در اصفهان با استاندار یزد
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد