Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@07:40:02 GMT

انهدام باند اخلالگران بازار پتروشیمی توسط واجا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۷۴۵۱

سربازان گمنام امام زمان(عج)،یکی از بزرگترین شبکه های دلالی و اخلال گر محصولات پتروشیمی را متلاشی کردند. ناطقان: این شبکه غیرقانونی به صورت سراسری به ویژه در استان های تهران،خراسان رضوی،گیلان،قم،مازندران،گلستان،کهکیلویه و بویراحمد و قزوین فعالیت داشتند و درصدد ایجاد تقاضای کاذب در بازار بودند.
   حجم تخلفات مالی این شبکه حدود 500 میلیارد تومان برآورد شده است و با تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) علاوه بر کشف ده هزار تن محصولات پتروشیمی ،14 نفر از عوامل اصلی این شبکه دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   گفتنی است با اقدامات اخلال گران و دلالان، بازار مواد پتروشیمی در ماههای اخیر ملتهب شد و نرخ محصولات صنایع غذایی و نساجی رشد 5 برابری داشت که با اقدامات وزارت اطلاعات ،اکنون شاهد روند کاهشی قیمت ها در این بازار هستیم و همچنان ادامه دارد. روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات  منبع: واجا برچسب ها: اخلالگران ، بازار پتروشیمی ، وزارت اطلاعات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اخلالگران بازار پتروشیمی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۵ مجموعه پتروشیمی جدید در سال ۱۴۰۳

وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت در آغاز سال ۱۴۰۳، پنج مجموعه پتروشیمی جدید احداث می‌شود که موجب افزایش تولید ۸ میلیون تنی تولید محصولات پتروشیمی خواهد شد.

وزیر نفت در خصوص تضمین تزریق سرمایه به پروژه‌های احداث و گسترش میادین نفتی گفت: بانک‌ها برای اولین بار در کشور سهام دار شده اند و شایان ذکر است که بانک‌ها از محل تولید اولیه این چاه‌ها سرمایه خود را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: حدود ۷۵ درصد محصولات در کشور تولید می‌شود. همچنین با توجه به توانمندی شرکت‌های دانش بنیان تمام نیاز‌های ما در بخش دریا و ساحل و حتی کاتالیست‌ها نیاز چندانی به خارج از کشور نداریم.

وزیر نفت تاکید کرد: بخشی از نگاه ما معطوف به بهینه سازی مصرف است که حدود ۶ میلیارد دلار در این بخش سرمایه گذاری شده است. در نیروگاه‌ها ما به دنبال افزایش بازدهی هستیم و در تلاش هستیم  برنامه‌هایی برای رفع ناترازی گاز و بنزین را ترتیب دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام چهار مأموریت پدافند هوایی شمال شرق کشور
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت
  • دسترسی ۳۷۳ خانوار از مناطق روستایی کوهدشت به شبکه ملی اطلاعات
  • افتتاح ۵ مجموعه پتروشیمی جدید در سال ۱۴۰۳
  • مکاتبه وزارت راه برای پرداخت قسط اول فاز توسعه فرودگاه امام/پروازها به سوریه برقرار است
  • کاهش ۳ دقیقه‌ای حضور فوریت‌های پلیسی سمنان در صحنه جرم/ انهدام ۵۲ باند موادمخدر