Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از آتش سوزی در یک انبار 500 متری کالا واقع در بازار حضرتی خیابان مولوی تهران خبر داد و گفت: این آتش سوزی دقایقی قبل شروع اعزام ۲ موترلانس و ۲ آمبولانس به محل اعزام شدند.

صابریان ادامه داد:‌ با توجه به تعدد تماس‌ها و گزارش‌های دریافتی سامانه ۱۲۵ ساعت ۱۳:۵۳ امروز، پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل حادثه واقع در بازار حضرتی در خیابان مولوی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر عملیات اطفای حریق از سوی آتش‌نشانان آغاز شده و آتش‌نشانان از چند جهت اقدامات خود برای مهار آتش در این انبار را آغاز کردند و عملیات ادامه دارد.

وی یادآور شد: بنا بر اطلاعات اولیه دریافت شده این حادثه هنوز مصدومی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/

حادثه در خیابان مولوی تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اعزام ۴۵ آتش نشان در پی آتش سوزی در بازارچه صیقلان رشت، گفت: یک باب مغازه در آتش سوخت و بدلیل پشت بام بهم پیوسته ۲ مغازه همجوار آسیب دید که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

شهرام مومنی شامگاه سه شنبه ۷ فروردین ماه با اشاره به حادثه آتش سوزی در بازارچه صیقلان نرسیده به پاساژ گلستان در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه عصر سه شنبه هفتم فروردین، اظهار کرد: ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به کوچه‌های تنگ و باریک شهر رشت، افزود: سریعا خودروهای سبک وارد عملیات شدند و دیگر خودروها نسبت به پشتیبانی اطفای اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت درباره جزئیات آتش سوزی، گفت: یک باب مغازه فروش پلاستیک در آتش سوخت و سقف دو باب مغازه همجوار بدلیل پشت بام‌های بهم پیوسته دچار آسیب و خسارت شد.

مومنی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد و آتش سوزی با تلاش آتش نشانان به موقع خاموش شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی رشت، وی با تقدیر از تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی، خاطرنشان کرد: کوچه‌های تنگ و باریک بازارچه، سقف‌های بهم پیوسته و چوبی می‌توانست شعله وری و خسارات بیشتری را رقم بزند اما تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی سبب مهار آتش و جلوگیری از خسارت و حوادث بیشتر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت