Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@23:23:43 GMT

جوانگرایی در مناطق آزاد کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۷۶۰۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، براساس سیاست های اجرایی مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در یک سال گذشته مبنی بر به کارگیری نیروهای جوان و متخصص، تاکنون 8 مدیر جوان در معاونت ها و مدیریت های این دبیرخانه مشغول به کار شده اند.
در این زمینه مرتضی بانک با انتصاب محمدرضا رستمی به عنوان معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق که سابقه معاونت در وزارت ورزش و جوانان را نیز داشت و اکبر افتخاری به عنوان معاون تولید، صادرات و فناوری که عضویت در هیأت مدیره، معاونت برنامه ریزی و نوآوری و مدیریت تعالی سازمانی «بیمه ایران» را نیز در کارنامه خود دارد، گام اول را برای جوانگرایی در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این تغییرات نیز، جایگزینی افراد ذیل در ترکیب مدیران معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق به دبیرخانه شورایعالی کلید خورد و علی حسنلو به عنوان مدیر فرهنگی، هنری و اجتماعی، هانی صباغان به عنوان مدیر سلامت، ورزش و آموزش، سید جواد رضوی به عنوان مدیر گردشگری و میراث فرهنگی و سید سجاد نوری زمان آبادی به عنوان مدیر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشغول به کار شده اند.
همچنین مسعود کوچکیان در مدیریت نظارت و ارزیابی عملکرد و مهدی رعیتی در مدیریت فنی و امور زیر بنایی از سوی معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی منصوب شده اند.
گفتنی است؛ در هفته گذشته با تغییر در ترکیب هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد اعضای جدیدی به این سازمان ها اضافه شده اند که رویکرد فوق در انتخاب این اعضاء هم مدنظر بوده است.
لازم به ذکر است؛ مبنای انتخاب جوانان در عرصه های مختلف مدیریت مناطق آزاد علاوه بر شایستگی و کارآمدی، خودباوری و اعتقاد به توان ملی است که در این انتخاب ها به آنها توجه شده است، همچنین حداقل کاهش میانگین سن در این انتصابات نسبت به دوره های قبل 10 سال است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جوانگرایی مناطق آزاد نیروهای جوان متخصص مرتضی بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیات مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگاه ابوذر بازدید می‌کنند.

فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: برای هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی مسلط به مسائل جنگ و عملیات‌ها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: بهترین راهکار برای مقابله با دسیسه‌های دشمن کار فرهنگی است که یکی از کار‌های مهم فرهنگی اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی و جنگ زده در غرب و جنوب کشور است تا نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

او تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در این مناطق با روحیه شهدا و ایثارگران آشنا شده و به عنوان یک سفیر فرهنگی، این الگو‌ها را به خانواده، دوستان و جامعه معرفی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور