Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی‌اصغر حسن‌زاده، ملی‌ پوش کشورمان به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2018 معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اهدای این جوایز روز 29 نوامبر 2015 (هشتم آذر) در مسقط پایتخت عمان برگزار می‌شود.

حسن‌زاده سال 2017 به عنوان مرد سال فوتسال آسیا لقب گرفت.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی فوتسال ویژه مرد سال آسیا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنیم و هدفی جز قهرمانی نداریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در حاشیه افتتاح هتل تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتسال گفت: ما هدفی جز قهرمانی برای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا نداریم. این مسابقات حکم انتخابی جام جهانی را هم دارد و ما با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در مسابقات پیش رو شرکت می‌کنیم. ما بازیکن باتجربه مثل علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدرضا سنگ‌سفیدی و سپهر محمدی تا جوان 20 ساله را داریم. بازیکنان جوان ما الان باتجربه شدند و هیچ عذر و بهانه‌ای نیست. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد، ولی ما سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. از فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنیم. ما هر شرایطی که خواستیم تأمین شده است و از مردم خواهش می‌کنیم که حمایت کنند تا با جام قهرمانی برگردیم.

شمسایی 21 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت کرد

 

وی راجع به اینکه امروز قول قهرمانی داده است و این موضوع باری روی دوش تیمش نمی‌گذارد، تصریح کرد: ما دنبال چیزی جز قهرمانی نیستیم. انتظار‌ها به حق از تیم ما بالاست و اصلاً دنبال فشار نیستیم، لیاقت این بازیکنان قهرمانی است. بازیکنی که می‌خواهد بزرگ باشد باید خیلی از فشارها را تحمل کند. ما جام قبلی را هم در عین شایستگی از دست دادیم، فوتبال و فوتسال بالا و پایین دارد، اما ما هدفی جز قهرمانی نداریم و امیدواریم 9 اردیبهشت با جام قهرمانی برگردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد مصدومیت حسین طیبی هم به خبرنگاران گفت: طیبی یکی از ارکان تیم ملی است، ولی متأسفانه از ناحیه چهارسر دچار پارگی شده است. بلافاصله بعد از MRI که انجام داد من نتیجه‌اش را به چند جراح نشان دادم و آنها گفتند که شش تا هشت  هفته طول درمان دارد. ما اسمش را از لیست 25‌ نفره‌مان بیرون نگذاشتیم و به او احترام گذاشتیم. باید ببینیم وضعیتش چطور می‌شود، ولی حضورش با ابهام روبه‌روست.

شمسایی درباره آخرین وضعیت مسلم اولادقبا و سالار آقاپور برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال خاطر نشان کرد: حق دارند، آنها در شرایط سخت هستند و بازی‌ها هم در خارج از فیفادی هست. فدراسیون نیز چند وقت است که در حال مکاتبه است. من به‌عنوان مربی کارم مربوط به مسائل فنی تیم است و مسائل بیرونی هم به کمیته فوتسال و فدراسیون مربوط می‌شود. قطعاً من این بازیکنان را می‌خواهم و این بازیکنان، بازیکنان بزرگی هستند و در بهترین لیگ دنیا بازی می‌کنند. این بازیکنان در تیم ملی دیده شدند و نباید هم ضرر کنند و با فراق بال کامل فدراسیون باید این کار را انجام دهد و ان‌شاءالله این کار هم انجام می‌شود.

وی راجع به گفت‌وگویش با امیر قلعه‌نویی درباره شرایط تیم ملی فوتبال تصریح کرد: من درباره فدراسیون باید بگویم که می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم به شرطی که ساختار و نیروی انسانی‌مان همسو جلو بروند. ما می‌توانستیم در جام ملت‌ها قهرمان آسیا شویم. ما ژاپن را بعد از چند سال بردیم. اتفاقی در فوتبال رقم خورد و فینال را از دست دادیم، ولی استعداد و نیروی انسانی بالقوه و بالفعل است، ولی ساختارمان خیلی فاصله دارد. ما تحریم هستیم و شرایط  سختی داریم. من با تیم‌های بزرگ دنیا ارتباط زیادی دارم، ولی ایران نمی‌آیند تا بازی کنند. ما مشکلات داریم، ولی در تمام رده‌های فوتبال‌مان باید برای مردم بازی و خوشحال‌شان کنیم. با همین بضاعت باید تمام تلاش‌مان را بکنیم و چشم‌انداز و اهداف بلندمدت داشته باشیم. من از کاری که در فوتسال کردم راضی هستم و رئیس فدراسیون هم از این موضوع راضی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که مشکل خدمت بازیکنان حل شده است، گفت: ما هم دانشجو داریم و هم سرباز. متأسفانه کار اداری ما در کشور ما زمان زیادی می‌برد که باید درست شود. ما یکی از لژیونرهای‌مان را در ویتنام همراه نداریم و 20 روز بعدش هم مسابقات آسیایی شروع می‌شود. سه روز بعد هم کشور تعطیل می‌شود و عملاً یک ماه را ما نداریم، امیدوارم که اتفاقات خوبی بیفتد.

شمسایی در پاسخ به این سؤال که «فدراسیون فوتبال در صورت قهرمانی تیم شما، قولی برای پرداخت پاداش داده است؟»، خاطر نشان کرد: پاداش چیزی است که رئیس فدراسیون و رئیس کمیته فوتسال برنامه ریزی می‌کنند و می‌دهند. من فکر می‌کنم لیاقت و شایستگی تمام ورزشکاران ایران بالاترین لیاقت هست. من نه دنبال حواله هستم و هرکسی هم که می‌گیرد نوش جانش و ما بخیل نیستیم. اما توقع ما این است که به بازیکنان و این رشته نگاه کنند چون همیشه فوتسال در آسیا آبروداری کرده است، پس لیاقتش گرفتن بهترین‌ها است و حواله را هم اگر صلاح بدانند، می‌دهند. اگر بتوانیم حواله‌ای بدهیم ما از طرف خودمان می‌دهیم. مسئولان انتظار قهرمانی دارند امیدوارم که نگاه ویژه‌ای هم داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی با پای مصدوم در اردوی تیم ملی (+عکس)
  • ملاقات دو سرمربی مهم ورزش ایران (عکس)
  • توضیحات پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت طیبی
  • شمسایی: می خواهیم قهرمانی در فوتسال آسیا را کنار هم جشن بگیریم
  • وضعیت مصدومیت کاپیتان تیم ملی فوتسال از زبان پزشک تیم ملی
  • وضعیت طیبی برای حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • حسین طیبی جام ملت‌های آسیا را از دست داد
  • شمسایی: هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم/ اگر صلاح می‌دانند به فوتسال هم حواله بدهند
  • وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است/ شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند
  • شمسایی: فقط قهرمانی آسیا ما را راضی می‌کند/ وزیر ورزش: تیم ملی فوتسال در مسیر خوبی است