Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:35:22 GMT

دومین استارتاپ سما به خط پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۷۶۸۸

دومین استارتاپ سما به خط پایان رسید

به گزارش برنا،این استارتاپ با موضوع اسباب بازی در چهار زمینه اسباب بازی های الکترونیکی هوشمند، ساده، مکانیکی و سلامت محور از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه توسط مجتمع آموزشی فرهنگی سمای واحد اردبیل برگزارشد.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما اردبیل در این مراسم گفت: جشن واقعی برای ما امروز و این مراسم است، چرا که همراه بودن با نخبگان جوان که هر کدام گنجینه‌ای عظیم هستند و شکوفا کردن توانایی آنها افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثنی عشری تاکید کرد: در چشم انداز سما قرار است دانش آموزان ۵۰ مدل از مهارت‌های زندگی را فرا بگیرند که در این استارتاپ شرکت‌کنندگان تعدادی از این مهارت‌ها از جمله کار گروهی را کسب کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به توانمندی ما در استارتاپ ها کارگروه ملی استارتاپ‌ها در اردبیل واقع شد و اردبیل به عنوان مرکز استارتاپ‌های سما کشور انتخاب شد که جای خوشحالی دارد.

رئیس سما اردبیل تصریح کرد: دو سوم از شرکت کنندگان در دومین استارتاپ سما را دانش آموزان تشکیل می‌دادند و یک سوم را دانشجویان که میزان مشارکت دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه در این استارتاپ قابل تامل است.

اثنی عشری ضمن اعلام این نکته که ۳ ایده برتر و دو ایده ویژه در این مراسم معرفی شدند، گفت: با سرمایه گذارها در ارتباط هستیم که از این ایده‌ها حمایت شود و آنها را به مرحله تولید برسانیم، امیدواریم این محصولات در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این مراسم گفت: سرمایه‌های انسانی یکی از مهم‌تریت داشته‌های هر جامعه‌ای است و ما در چنین رویدادی با این سرمایه مهم، یعنی دانش آموزان، دانشجویان و فکر و توانمندی آنها مواجه هستیم که باعث افتخار است.

دکتر رسولی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما به دنبال کارآفرینی و ایجاد خلاقیت با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های دیگر است که امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: ما در رویدادی مثل استارتاپ سما می‌خواهیم مشکل علم بهتر است یا ثروت را حل کنیم و به سمت بحث مهم این روزها یعنی هم افزایی علم و ثروت برویم.

رسولی تصریح کرد: در کشور ما برخلاف کشورهای توسعه یافته نقش نیروی انسانی کمتر از حد انتظار است، ما باید بتوانیم تاثیر گذاری نیروی انسانی را در محیط‌های کسب و کار افزایش دهیم تا بهره‌وری بالاتری داشته باشیم.

مدیر پژوهشی سما اردبیل نیز در مراسم اختتامیه دومین استارتاپ سما گفت: برای این استارتاپ درخواستی بیش از ظرفیت موجود برای ثبت نام داشتیم که نهایتا بعد از پر شدن ظرفیت مجبور به بستن سایت شدیم که این نشان دهنده علاقمندی دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در چنین رویدادی است.

امیر جلیلی ایرانی تاکید کرد: ۱۳۰ نفر در این استارتاپ ثبت نام کردند که یک سوم آنها دانشجو و دو سوم آنها دانش آموز بودند و به دلیل استقبال زیاد با نظر هیئت داوران یک تیم به تعداد تیم‌های منتخب اضافه شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس علاوه بر سه تیم برتر و یک تیم ویژه، یک تیم دیگر نیز به عنوان منتخبین این استارتاپ اعلام شدند که البته مجموعه سما آمادگی خود را برای حمایت از همه تیم‌های حاضر در استارتاپ اعلام می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسباب بازی خلاقیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کسب و کار نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در این مراسم ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس دخترانه شهر و روستا‌های این شهرستان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند..


مرتضی گرجی افزود: در این مراسم مسائل شرعی از جمله خواندن نماز، نحوه گرفتن روزه و دیگر مسائل شرعی مانند حجاب و واجبات و محرمات دین به زبانی شیوا و آهنگین به دانش آموزان آموزش داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری