Web Analytics Made Easy - Statcounter


سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: به جای سنگ‌اندازی و رفتارهای حاشیه‌ای بهتر است در حمایت از سرمایه‌گذاران با تمام وجود وارد عمل شده و حامی و پشتیبان آنها باشیم.
زهرا قدیمی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در حمایت و جلب نظر سرمایه‌گذار هم باید منافع شهر و شهرداری و هم منافع سرمایه‌گذار مراعات شود چرا که در این صورت ما می‌توانیم به وظیفه خطیر خود در اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: عقل سلیم قبول نمی‌کند که ما سرمایه‌گذار را رنجیده خاطر کرده و یا فراری دهیم بلکه ما اخیرا در جلسه شورا با هدف سروسامان دادن به دستگاه‌های موجود در شورابیل تصمیم گرفتیم تا خواسته مشروع سرمایه‌گذار را جامه عمل پوشانده و به 21 مورد عقد قرارداد دو ساله با سرمایه‌گذار و مشارکت‌کننده دستگاه‌های شهربازی در شورابیل موافقت کنیم و 6 مورد باقیمانده نیز تعیین تکلیف خواهد شد.
وی بیان کرد: حرکت شهرداری و شورای شهر در اردبیل رفتار منطقی و عادلانه با سرمایه‌گذاران و مشارکت کنندگان در قالب پروژه‌های متعدد شهری است و به یقین ما نیز در کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری به عنوان حساس‌ترین کمیسیون شورای شهر به سمت حمایت از سرمایه‌گذاران به پیش می‌رویم.
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به اینکه در کمیسیون‌ها مباحث به صورت مفصل و تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد ایرادی ندارد که ما در صحن علنی شورا نیز بحث‌های خودمان را با حضور شهردار انجام دهیم و به هیچ وجه طرح این مباحث دور از شان شورا و یا کمیسیون‌های تخصصی آن نیست.  
قدیمی افزود: به جای خرده‌گیری در این زمینه بهتر است آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببریم تا هر یک از اعضای شورای شهر نظر و دیدگاه خود را به صورت کارشناسی، دقیق و شفاف بیان کنند تا همدیگر را متهم به برخی مباحث غیرمنطقی نکنیم.
وی ادامه داد: ما در کمسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورا ساعت‌ها روی پروژه‌های پیشنهادی بحث و بررسی‌ها را انجام می دهیم و اکثر اعضا بدون خستگی با حضور در این جلسات به شکل تخصصی، علمی، فنی و مردمی دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند و قصد ما بر این است تا بدون کمترین موانع این طرح‌ها به تصویب برسد.
سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری بدون سنگ‌اندازی و یا ریشه‌یابی نام و نشان سرمایه‌گذاران به تصویب برسد چرا که ما باید به جای نام و نشان سرمایه‌گذار به اهلیت او و توانمندی‌هایش توجه کنیم تا به دور از تعصبات شخصی طرح‌های سرمایه‌گذاری به نتیجه رسیده و شاهد تحول بنیادین در شهر اردبیل باشیم.
قدیمی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر این کمیسیون فعال‌تر از گذشته جلسات خود را برگزار و طرح‌های متعدد را مورد بررسی قرار می‌دهد به طوری که ما با حضور در تهران و سایر شهرها نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کردیم و پروژه‌های آنها در مرحله برآورد دقیق مالی است تا با تنوع خاص به دور از طرح‌های سرمایه‌گذاری که قبلا اجرا شده با کمی ریسک بالاتر طرح‌های نو و خلاقانه عملیاتی شوند.
وی در پایان گفت: امیدواریم هر چه سریعتر این برآورد مالی به انجام رسیده و سرمایه‌گذار با رغبت و انگیزه بیشتر با بهبود شرایط اقتصادی جامعه بتوانند در اردبیل طرح‌های نوین خود را به مرحله اجرا درآورند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاری شرایط اقتصادی کارشناسی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر