Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از بازيکنان تيمش به عنوان ستاره‌هاي سرخپوشان ياد کرد.
به گزارش آريا، برانکو ايوانکوويچ، سرمربي پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل پيکان اظهار داشت:  
تعدادمان کم است انگار بازي فردا دوستانه است قبل از هر چيز مي خواهم تشکر کنم از بازيکنانم و شوقي که به خرج دادند و نتايجي که کسب کردند، بسيار با افتخار فينال را بازي کردند با وجود تمام مشکلاتي که داشتيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازيکنان پرسپوليس قهرمانان و ستاره‌هاي ما هستند، آنها لايق تعريف و تمجيد هستند و نشان دادند که عاقل و با اراده هستند و من به آنها افتخار مي‌کنم.

برانکو در خصوص بازي فردا هم تأکيد کرد:
فردا بازي داريم در صورتي که روز فيفا هم هست و عليرغم اينکه برخلاف قوانين در فيفا دي نبايد بازي برگزار شود ولي ما فردا بازي داريم. ظاهراً ما مقصر هستيم که به فينال ليگ قهرمانان آسيا صعود کرديم. من فقط دوست دارم بگوييد که کسي هست که بداند يا در خاطر داشته باشد که در روزهاي فيفادي بازي ليگ برگزار مي‌شود يا خير؟  

برانکو افزود:
اگرچه مديرعاملمان گفت اگر مايل نيستيد فردا بازي نکنيد اما من گفتم بازي مي‌کنيم که فکر نگويند ما بزدل و ترسو هستيم، تلاش و بلند پروازي‌مان مثل هميشه آن است که برنده شويم، با احترامي هم که براي پيکان قائل هستيم؛ اين تيم پارسال ما را در تهران برد، اما پر واضح است که ما مي‌خواهيم دوباره قهرمان ليگ شويم و عليرغم اينکه چند بازيکن خود را در بازي فردا نداريم. بيرانوند، نوراللهي، بشار و طاهرخاني نيستند، ماهيني و انصاري هم دو بازيکن مصدوم ما هستند.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه بيرانوند نامزد بهترين بازيکن سال آسيا شده، گفت:
بيرانوند استحقاق بهترين بازيکن و دروازه‌بان آسيا را دارد و مشکلي در آن نيست، مطمئنم که او به عنوان بهترين بازيکن انتخاب خواهد شد. پيش از اين هم گفته بودم که بيرانوند بازيکني است که ارزش يک بازيکن اروپايي دارد، او کيفيت خودش را در تيم ملي هم نشان داد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه فتاحي اعلام کرده باشگاه پرسپوليس نامه داده که بدون ملي‌پوشان مقابل پيکان بازي خواهد کرد و ظاهراً باشگاه اين مسئله را به اطلاع شما گزارش نداده اظهار داشت:
هيچوقت هيچ اولويت خاصي را نخواستيم، مقابل نساجي بدون ملي‌پوشان بازي کرديم چون من اينطور تصميم گرفتم، در بازي با نود اروميه هم بدون ملي‌پوشان بازي کرديم، 5 روز قبل از فينال هم يک بازي سخت با سايپا انجام داديم که  آن مسابقه هم به لطف داور مساوي شد، گلي که سالم نبود را داور قبول کرد، هرگز دنبال اولويت خاصي نبوديم. اگر کسي به ليگ کمک کرد ما بوديم اما بماند که برخي به ما اعتماد و اعتقاد نداشتند، بعد از آن هم اين مشکلات بوجود آمد. يکي به من بگويد که آيا اين نرمال است که بدون 4 بازيکن ملي‌پوش بازي کنيم؟  

برانکو در ادامه گفت:
قبلاً هم گفتيم ما مي‌نشينيم تا ببينيم شرايط چگونه است. آن چيزي که آقاي فتاحي گفته صحت ندارد و کسي فکر نمي‌کرد که ما چنين نتيجه‌اي در آسيا بگيريم و ظاهراً برخي‌ها خوشحال هم شدند که ما نتيجه‌اي که ميخواستيم را نگرفتيم.  

برانکو در خصوص پاسخ به سوالي در مورد خوشحالي لوپز، مربي دروازه بان هاي تيم ملي پس از قهرماني کاشيما، اظهار داشت:
پرسپوليس هميشه از تيم ملي حمايت کرده و مي‌کند. هرکسي که مي‌خواهد سرمربي تيم ملي باشد براي ما فرقي ندارد، ما به تيم ملي حمايت مي‌دهيم نه به فرد. تا به حال کسي از من يا از بازيکنان پرسپوليس توهيني به تيم ملي شنيده است؟ اما شما موضع مربي دروازه‌بانان تيم ملي را ديديد؟ اين حرکت او توهين به پرسپوليس، باشگاه و همه هواداران است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که مربي تيم ملي گفته بود من به هموطن خودم اشاره کرده‌ام، گفت:
بله، حتماً دست او 4-5 متر طول داشته و مثل تلسکوپ بلند مي‌شده که مي‌خواسته به هموطنش اشاره کند. آنها چهره واقعي خودشان را نشان دادند.  

برانکو در مورد اينکه فتاحي گفته بود ملي‌پوشان اميد پرسپوليس به اين تيم بر مي‌گردند اما پيکان گفت که اگر ملي‌پوشان پرسپوليس برگردند ما هم ملي پوشان خود را مي‌خواهيم اظهار داشت:
بله اين کاملاً عادي است اگر بازيکنان اميد پرسپوليس را آزاد کنند بازيکنان ملي‌پوش اميد استقلال، پيکان، تراکتورسازي و ساير تيم‌ها هم بايد مرخص کنند آن موقع استيلي، کرانچار و رضا چلنگر بايد بازي مي‌کردند، اين مورد بحث ليگ و سازمان ليگ نيست بحث سرمربي است.

وي افزود:
بحث برنامه بازي‌ها هم بايد مرتب باشد شما مي‌دانيد که ما بعد از بازي با پيکان با چه تيمي بازي داريم؟ قرار است با تراکتورسازي بازي کنيم، چرا؟ طبق جدول ليگ ما بايد با ذوب‌آهن، سپاهان و بعد با تراکتورسازي بازي کنيم اما چطور يک مرتبه بايد مقابل تراکتورسازي به ميدان برويم؟ قبلاً نمي‌شد اين کارها را انجام داد اما حالا مي‌شود؟ يکي بيايد به من توضيح بدهد.

وي در مورد اينکه ظاهراً سازمان ليگ از صبوري شما سوء استفاده مي‌کند و شايد شما هم بايد مثل مربيان ديگر برخورد کنيد، اظهارداشت:
بله حق با شماست به خاطر همين به کي‌روش حق مي‌دهم!  

برانکو در مورد اين مسئله توضيح داد:
به ما گفتند بازي با پيکان يا نود اروميه يکي را به تعويق بياندازيم که ما گفتيم بازي با پيکان به تعويق بيفتد. قرار بود سازمان ليگ در مورد زمان بازي با پيکان تصميم بگيرد. 5 روز قبل از فينال هم همانطور که گفتم با سايپا بازي کرديم.

برانکو در ادامه تأکيد کرد:
شما تيم السد را ببينيد چند بازي ليگ را برايشان به تأخير انداختند، سرمربي تيم ملي آنها چند بازيکن السد را به تيمشان پس داد. ما اصلاً به دنبال تخفيف گرفتن نيستيم و هر 3 روز يک بازي را انجام مي‌دهيم چون وظيفه ما نيست که برنامه‌ريزي کنيم.
برانکو در پاسخ به اين سوال که مسئولان سازمان ليگ از قول شما صحبت‌هايي را نقل کرده‌اند و گفته‌اند که شما با کرانچار تماس گرفته‌ايد تا بتوانيد بازي را به تعويق بياندازيد، گفت:
اين را چه کسي گفته که من با کرانچار صحبت کردم؟ واقعاً بايد خجالت بکشد کسي که اين حرف‌ها را زده. يعني با اين حرف کرانچار را هم تخريب مي‌کنند و اين يعني خودشان براي خودشان کافي هستند. من اگر به کرانچار زنگ مي‌زدم 5 بازيکن ما به تيم ملي مي‌رفت نه فقط طاهرخاني، آنها ما را احمق فرض مي‌کنند؟! من فقط گفتم که روز فيفادي نمي‌شود بازي کرد. قانون مي‌گويد اگر 3 بازيکن در تيم ملي باشد آن بازي عملاً به تعويق مي‌افتد و اگر ما به فيفا شکايت کنيم فدراسيون جريمه مي‌شود اما ما بازي مي‌کنيم و اين بازي را هم خواهيم برد، اينها اصلاً مهم نيست مي‌توانند بگويند با جوانانمان بازي مي‌کنيم، فقط بايد بگويند که چرا قانون را رعايت نمي‌کنند.  

وي در پاسخ به اين سوال خبرنگار که از او پرسيد ظاهراً کرانچار گوشي تلفن همراه خود را چند روزي است که گُم کرده، پاسخ داد:
وقتي من به کرواسي رفتم کرانچار آمد، 45 سال است که با او دوست هستم و همچنان دوست خواهيم ماند. او شخصي است که در کار خودش خيلي موفق بوده. ما دست به چنين کارهايي نمي‌زنيم و آن کسي که وظيفه سرمربي تيم ملي را دست کم گرفته بايد خجالت بکشد و اينکه استقلالش را زير سوال برده است.

وي در مورد اينکه با گرشاسبي در مورد خريدهاي نيم‌فصل خود صحبت کرديد يا نه، گفت:
من امروز با آقاي گرشاسبي بودم البته اين موضوعي است که هر روز به آن پرداخته مي‌شود و طبيعي است که بازيکن هم بگيريم، توافق هم کرده‌ايم اما قبل از ژانويه نمي‌توانيم بازيکني را جذب کنيم.

در مورد اينکه ظاهراً باشگاه پرسپوليس 600 هزار دلار به برانکو پرداخت کرده و بخشي از طلب او قرار است به خاطر مشکلات بانکي، نقدي پرداخت شود، اظهار داشت:
من هيچوقت در افکار عمومي در مورد مسائل مالي حرف نمي‌زنم. چه کسي از باشگاه به شما در مورد حقوق بازيکنان و مربيان صحبت کرده است؟ اگر کسي چنين کاري کرده باشد من اصرار دارم که او اخراج شود همانطور که شما هم نمي‌دانيد همکار شما چقدر دستمزد مي‌گيرد. باشگاه در مورد من وظايفي دارد و همچنان به من بدهکار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برانکو دروازه بان هاي تيم ملي پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!

مربی سابق تیم فوتبال نونهالان استقلال می‌گوید در سطوح پایه خیلی‌ها قبل از بازی تلاش می‌کنند نتایج را تعیین کنند، بنابراین تهدید، توهین و درگیری‌هایی در همین راستا مشاهده می‌شود. - اخبار ورزشی -

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وجود خشونت در فوتبال پایه کشور، اظهار داشت: ما باید در سطوح پایه بهتر و بیشتر به بازیکنان توجه کنیم و حتماً مقوله آموزش را سرلوحه کارمان قرار بدهیم. از شخص بازیکن گرفته تا خانواده و باشگاهش باید تحت آموزش کافی باشند. متأسفانه سود مالی بعضی نفرات و یکسری خرید و فروش امتیازات تیم‌ها، بالا و پایین آمدن تیم‌ها باعث بروز شرایط بدی در فوتبال پایه ایران شده است. ما باید اولویت‌مان را در سطح فوتبال پایه تغییر بدهیم و آموزش در درجه اول قرار بگیرد.

وی افزود: در سطوح پایه خیلی‌ها قبل از بازی تلاش می‌کنند نتایج را تعیین کنند، بنابراین تهدید، توهین و درگیری‌هایی که اصلاً مناسب فضای فوتبال پایه نیست، در همین راستا مشاهده می‌شود. در یکی از بازی‌ها، شاهد این بودیم که مربی حریف وقتی مهاجم یا بازیکنش به محوطه جریمه ما می‌رسید، با صدای بلند خطاب به او می‌گفت «خودت را زمین بینداز». یک بار که بازیکن حرفش را گوش کرد داور همان لحظه پنالتی را اعلام کرد. اگر هماهنگی قبل از بازی صورت نگرفته بود، چرا مربی از دقیقه اول مسابقه باید چنین درخواستی از شاگردانش داشته باشد؟  طبیعتاً وقتی بازیکن نونهالی چنین رفتارها و  خشونتی را مشاهده کند با همین تأثیرات منفی به سطح بالاتر فوتبال ایران می‌رود.

سرمربی پیشین تیم نونهالان استقلال درباره اینکه آیا خانواده بازیکنانی که در تست فوتبال مردود می‌شوند با مربی درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند، گفت: در فوتبال پایه بسیار موضوع عادی است که وقتی بازیکنی را در تست قبول نمی‌کنید، همان روز یا روزهای بعدتر باید با بستگان، آشنایان و...پاسخگو باشید و شاید حتی با شما درگیر شوند! طبیعی است که هر فردی بخواهد از نفوذ، قدرت و آشنایی‌اش برای تحمیل فرزند یا آشنایان خود به تیم باشگاهی تلاش کند. ما باید آدم‌های درستی را برای قبول مسئولیت در سطوح پایه انتخاب کنیم و معیارهای مشخصی وجود داشته باشد که دچار مشکل نشویم.

«آیا این موضوع صحت دارد که بعضی تیم‌ها برای تعیین نتایج از افراد اوباش روی سکوها ضمن تهدید داور و بازیکن استفاده می‌کنند.» منوچهری در واکنش به طرح این موضوع تصریح کرد: متأسفانه در بعضی بازی‌ها شرایط خوبی وجود ندارد. در سطح نونهالان معمولاً خانواده‌ها به همراه بازیکن در محل بازی حاضر می‌شوند. واقعاً فصل گذشته بازی‌هایی وجود داشت که خود من و خانواده‌ها احساس امنیت جانی نداشتیم. فراموش نکنید که به خاطر وضعیت زیرساخت‌ها معمولاً خانواده میهمان و میزبان در یک جا مستقر می‌شوند و چون آموزش مناسبی در این سطح صورت نگرفته ممکن است با رفتارهای احساسی مواجه شویم.

وی راجع‌به تأثیر زیرساخت‌ها در وضعیت فعلی فوتبال کشور، تأکید کرد: بازیکنان 14 یا 15 ساله که در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کنند با مشکلات و مصدومیت‌های زیادی در غضروف و تاندون مواجه می‌شوند. ضمن اینکه هر چقدر از نظر زیرساختی شرایط مناسب‌تری ایجاد کنیم، درگیری‌ها کاهش پیدا می‌کند. به نظرم اگر باشگاه‌های بزرگ کشور هزینه خرید یک بازیکن را به توسعه فوتبال پایه خود اختصاص بدهند امکان پرورش 300 بازیکن وجود دارد که در آینده می‌تواند از نظر فنی و مالی به باشگاه کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان