Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:24:58 GMT

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۷۹۲۸

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک گشایش یافت

سید علی آقازاده گفت: بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات راهبرد توسعه اقتصادی کشور است.

به گزارش ایلنا ، استاندار مرکزی در مراسم گشایش سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در استان مرکزی، گفت: اکنون جوانان با استعدادهای فراوان در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطات، اطلاعات و زیر مجموعه های وابسته استان مرکزی وجود دارد که حمایت دولت از این افراد در زمینه های مختلف می تواند پیشرفت و توسعه اقتصادی و علمی کشور را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های تخصصی به خصوص نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت های استان مرکزی در کشور و جهان بوده که نیاز است مسئولان به رفع مشکلات این نمایشگاه ها توجه ویژه داشته باشند.

استاندار مرکزی یاد آور شد: اکنون با وجود حدود سه هزار واحد صنعتی و 6 تا هفت هزار پژوهشگر در دانشگاه های این استان، ظرفیت های مناسبی در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و دانشگاهی وجود دارد که با هماهنگی و همراهی این واحدها و حمایت از شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، زمینه تولید و اشتغال فراهم می شود.

آقازاده گفت: نمایشگاه بین المللی استان مرکزی یکی از نمایشگاه های مطرح در سطح کشور است و استانداری رفع مشکلات این نمایشگاه را برای شناسایی ظرفیت ها و توانمندی استان در دستور کار قرار داده است.

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران نیز در این آیین گفت: اکنون با وجود تحریم های ظالمانه دشمن علیه مردم ایران اسلامی، کشور در شرایط ویژه ای قرار گرفته است که با اتحاد، مقاومت و حمایت از واحدهای داخلی و اقتصاد می توان این توطئه ها را نقش بر آب کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: به خواست خداوند اتفاقاتی از جمله حرکت ها ناشیانه ترامپ و وقایع اخیر در ترکیه، شرایط را به نفع ملت ایران رقم می زند.

وی ادامه داد: خزانه داری آمریکا اعلام کرده از توانمندی محدود کردن فروش نفت ایران برخوردار نیست.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک با حضور 70 شرکت در حوزه های مختلف سخت افزار، نرم‌افزار، دولت و بانکداری الکترونیک، امنیت، اتوماسیون اداری، موبایل و تبلت، هوشمند‌سازی، مراکز آموزشی و ‌پژوهشی، ماشین‌های اداری، برق و ‌مخابرات، اینترنت، شبکه و ارتباطات، رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، استارت‌آپ‌ها و رسانه‌های دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در استان مرکزی گشایش یافت. 

این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن پارس نمایشگاه بین المللی استان مرکزی دایر است. 

در این آیین برای نخستین بار از محصول ساخت داخل پنل های روشنایی خورشیدی با حضور استاندار، معاونان استاندار و برخی مسئولان استانی استان مرکزی رونمایی شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی روشنایی صنایع کوچک فناوری اطلاعات و ارتباطات نفت نمایشگاه بین المللی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا ضمن حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اجرای طرح نور در کشور ابراز داشت: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی  و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب راجع به مسائل مختلف دغدغه مندی داشته است نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب تحولی نه تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.

رئیس جامعه مدرسین افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد و امیدواریم این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم حضرتعالی به عنوان سرباز اسلام، همانطور که در این سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد