Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، سردار حسین رحیمی در نشست خبری فرمانده انتظامی پایتخت از اجرای مرحله دوم طرح کاهش از شنبه سوم آذرماه خبر داد و گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی از سوم آذر روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی ادامه داد: به دلیل صفهای صفهای سنگین و مشکلات مردم اجرای طرح به تاخیر افتاد تا مردم اذیت نشوند و در فرصت مقتضی معاینه فنی دریافت کنند زیرا بررسی های ما نشان از صف طولانی و شبانه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس تهران اضافه کرد: معاینه فنی از لحاظ آلودگی هوا و مسایل فنی خودرو موثر است. 

وی تاکید کرد: پلیس هفته جاری را هو به خودروهای فاقد معاینه فنی مهلت می دهد تا معاینه فنی را دریافت کنند اما از شنبه آینده اعمال قانون توسط دوربینهای نصب شده در تمام سطح شهر انجام خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: خودروهای پلاک شهرستان هم در صورت نداشتن معاینه فنی اگر در سطح شهر تهران تردد کنند جریمه خواهند شد مگر اینکه معاینه فنی از مراکز معتبر در سراسر کشور داشته باشند و اگر اطلاعات آنها در سامانه سیمفا ثبت شده باشد جریمه نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی افراد اقدام به ارایه معاینه فنی تقلبی کنند که این معاینه فنی ارزشی ندارد و برخورد خواهد شد.

رییس پلیس پایتخت در مورد خودروهای دوگانه سوز گفت: این خودروها هم باید مطابق آیین نامه های موجود تست مخزن و معاینه فنی خود را دریافت کنند.


انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 6098810

دیگر خبرها

  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی