Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- براساس اعلام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، کشور پرتغال میزبان بازی های مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در ژوئن 2019 خواهد بود.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز یکشنبه نوشت: پس از تساوی بدون گل روز گذشته تیم ملی پرتغال مقابل ایتالیا، این تیم صدرنشینی خود را در گروه (A3) لیگ ملت های اروپا تضمین کرد و خود را به جمع چهار تیم پایانی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوفا امروز (یکشنبه) خبر میزبانی پرتغالی ها را از این مینی تورنمنت که طبق برنامه ژوئن 2019 برگزار می شود، تایید کرد.
ایتالیا و لهستان از جمله کشورهای دیگری هستند که علاقه مندی خود را برای میزبانی اعلام کرده بودند اما صدرنشینی شاگردان «فرناندو سانتوس»، میزبانی را برای آنان تضمین کرد.
ورزشگاه های «استادیو دو دراگوآ» و «دی آفونسو هنریکس» به عنوان ورزشگاه های پیشنهادی پرتغال اعلام شده اند.
بازی های این مرحله از پنجم تا نهم ژوئن 2019 برگزار خواهد شد.
یوفا قصد دارد تا جزئیات مربوط به بازی های نهایی را روز سوم دسامبر و پس از قرعه کشی اعلام کند.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پرتغال ليگ ملت هاي اروپا نيمه نهايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندوی جام صفوی به میزبانی اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی پهناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نشست با رئیس فدراسیون تکواندو مقرر شد تا جام صفوی در رشته تکواندو و با حضور تیم های منتخب کشور و ورزشکاران کشوری به میزبانی اردبیل برگزار شود که به احتمال زیاد در این رویداد تکواندوکاران کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

وی برگزاری آبرومند جام صفوی در رشته کشتی در هفته های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فدراسیون تکواندو استان اردبیل که در رشته های رزمی همواره جزو افتخارآفرینان کشور است سربلند از این میزبانی بیرون آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار شد در سفر رییس فدراسیون به استان اردبیل در ماه آینده تفاهمنامه برگزاری جام صفوی در رشته تکواندو منعقد شده و ما در تابستان شاهد برگزاری این رویداد در دیار سبلان باشیم.

پهناور افزود: رشته تکواندو از رشته های مدال آور استان اردبیل محسوب می شود و قرار است با تلاش هیات تکواندوی استان و برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بتوانیم اردبیل را به پایگاه قهرمانی تکواندوی کشور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی هم به همت ورزش و جوانان و هم تلاش بخش خصوصی مهیا شده و انتظار می رود رویداد جام صفوی به میزبانی های دیگر این استان در رویدادهای ملی و بین المللی کمک کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد