Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: اکنون با توجه به قیمت مناسب مرغ برنامه‌ای برای توزیع این نوع گوشت در استان وجود ندارد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ استانها کرمانشاه نظرات

اسماعیل پرویزی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه قیمت مرغ در استان اکنون بین 10 هزار تا 10 هزار و 500 تومان است اظهار داشت: قیمت کمتر از این در بازار سبب ضرر مرغداری‌ها می‌شود بنابراین برنامه‌ای برای توزیع مرغ در سطح بازار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش 40 درصدی قیمت خوراک مرغداری‌ها در استان عنوان کرد: هرچند گوشت مرغ منجمد در استان موجود است اما به منظور جلوگیری از ضرر واحدهای مرغداری، توزیع نمی‌شود.

پرویزی‌فر با بیان اینکه گوشت منجمد گوساله به قیمت هر کیلو 28 هزار و 500 تا 29 هزار و 500 در استان توزیع می‌شود گفت: سهمیه گوشت منجمد گوساله در استان طی دو ماه گذشته 450 تن بوده که 350 تن آن در 24 مرکز شهر کرمانشاه و چند مرکز سایر شهرستان‌ها توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با اشاره به اینکه گوشت گوسفندی گرم وارداتی از آسیای میانی نیز به قیمت هر کیلو 38 تا 39 هزار تومان در 12 مرکز توزیع شده است افزود: این گوشت اکنون در استان توزیع نمی‌شود اما از ابتدای سال تاکنون 145 تن توزیع شده است.

پرویزی‌فر با بیان اینکه 30 تن گوشت گوسفندی منجمد به استان تخصیص داده شده است گفت: این محصول از مغولستان وارد می‌شود و به دلیل مسافت زیاد و احتمال فاسد شدن به صورت منجمد وارد کشور می‌شود و به قیمت هر کیلو 36 تا 40 هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح       
 

R41380/P1357/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750624

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات غذایی منجمد
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان