Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@17:39:27 GMT

آغاز پویش شهروندی «نه به سدمعبر»

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۸۲۲۰

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از راه‌اندازی و آغاز به کار «پویش شهروندی نه به سدمعبر» خبر داد.

سید امیر فتاحیان با بیان این‌که در حوزه انضباط شهری نیازمند فرهنگسازی هستیم، گفت: برقراری انضباط شهری به مثابه خون در رگ‌های شهر، در صورتی محقق خواهد شد که اهمیت ویژه این موضوع مهم در قاموس فکری شهروندان به یک باور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، پویش شهروندی انضباط شهری طراحی و راه‌اندازی شد تا ارتباط فکری شهروندان با مدیریت شهری، شهربان و مجریان انضباط شهری نزدیک‌تر شود و این حوزه بسیار مهم با مدیریت و همراهی اقشار مختلف شهروندان حرکت کند.

مدیرعامل شهربان با اشاره به این‌که فعالیت این پویش بر بستر فضای مجازی متمرکز خواهد بود، خاطرنشان کرد: به زودی بخش‌های متنوع این پویش که مسابقه و اهدای جوایز نفیس به شهروندان هم جزو آن خواهد بود، اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران فضای مجازی شهرداری تهران فضای مجازی شهروندی پویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان، بر استفاده حداکثری از برکات ماه مبارک رمضان تاکید کرد و با اشاره به وسعت وظایف و ماموریت‌های شهرداری‌ها، گفت: اولویت‌بندی طرح‌ها با توجه به حجم فعالیت‌های شهرداری باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری سمنان باید زمینه طرح دغدغه‌ها و ایده‌های شهروندان را فراهم کنند، تصریح کرد: اگر قبل از اجرای هر طرح‌ یا برنامه، نظرات صاحب‌نظران و شهروندان دریافت و مطالعات کارشناسی کافی در مورد هر موضوعی انجام شود، کیفیت کارها ارتقا خواهد یافت و شاهد طرح انتقاداتی از سوی برخی افراد نخواهیم بود.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اهمیت پیشبرد امور شهری با استفاده از نظرات کارشناسان ادامه داد: به‌عنوان مثال اگر در مورد طرح استراحتگاه ورودی غربی سمنان فقط یک نفر تصمیم گرفته باشد و نظرات کارشناسان لحاظ نشده باشد، می‌توان گفت این کار از ابتدا ایراد داشته و نباید انجام می‌شد، چراکه برای این کار هم ظرفیت شورای اسلامی شهر وجود دارد و هم شهرداری از کارشناسان فراوانی برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • بازپس‌گیری فضای شهری از خودروها به نفع شهروندان به سبک بارسلون
  • «با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد