Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ویچیتو کانزانس ایالت متحده آمریکا، شیطنت و سر و صدای دانش آموزان، راننده را عصبی کرد و راننده در نتیجه آن تنبیه سختی را برایشان در نظر گرفت.

راننده که از سر و صدای دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی خسته شده بود، اتوبوس را متوقف کرد و به بچه ها گفت که اجازه ندارند از سرویس پیاده شوند و مجبورند تا شب داخل اتوبوس بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از والدین که متوجه زندانی شدن فرزندانشان در اتوبوس شدند، فوری از راننده خواستند تا درب را باز و بچه ها را رها کند اما کودکان همچنان از ترس فریاد می زدند و راننده هم به تهدیداتش ادامه می داد. در ویدئوی منتشر شده از پایان ماجرا تصویری نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

زندانی شدن دانش آموزان در سرویس مدرسه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی سرویس‌های برنامه‌ای اتوبوس‌های برون شهری برقرار است و در حال حاضر سرویس‌های فوق‌العاده برای زمان‌های پیک سفر برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: بیش از ۱۱هزار دستگاه اتوبوس در مسیرهای مختلف و مسافت‌های طولانی و کوتاه برنامه‌ریزی شده و به صورت کامل در تمامی مسیرها اتوبوس وجود دارد.

باقر جوان بیان کرد:  با توجه به آغاز پیک بازگشت مسافران در تمامی مسیرهای پرتردد علاوه بر سرویس های برنامه‌ای سرویس‌های فوق العاده هم برقرار است. 

او یادآور شد: نرخ بلیت اتوبوس تغییری نکرده و منتظر دستور ستاد تنظیم بازار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر