Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:47:03 GMT

آثار عکاس گلستانی در میلان به نمایش درآمد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۸۴۴۳

آثار عکاس گلستانی در میلان به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان، نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه آثاری از عکاس گلستانی «عقیل مهقانی» در معرض نمایش درآمده است.

نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین جشنواره بین‎المللی عکس ورزشی تهران روز گذشته (شنبه ۲۶ آبان) در مقر برگزاری جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان ۲۰۱۸ با حضور فرانکو اسکانی رئیس فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی، سید مجتبی علوی دبیر جشنواره فیلم های ورزشی ایران، سید امیر حسینی نماینده Ficts در ایران و علی سامعی نماینده فدراسیون جهانی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و مدیر هنری جشنواره عکس ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این مراسم که در آن علاقه‌مندان، فعالان و مدیران جشنواره فیلم و تلویزیون ورزشی از کشورهای مختلف حضور داشتند کتاب چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران که شامل آثار برگزیده بود هم در اختیار حاضران قرار گرفت.

نمایش این آثار تا ۲۰ نوامبر در محل جشنواره فیلم های ورزشی میلان ادامه دارد.

کد خبر 4461734

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره عکس عکاسی گرگان میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟