Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایورال این روزها در ترکیب تیم جوانان اسپانیا خوش می‌درخشد.

طرفداری - بورخا مایورال، مهاجم اسپانیایی لوانته به تمجید از سانتیاگو سولاری پرداخت.

مایورال 21 ساله که از محصولات آکادمی رئال مادرید است، پس از یک فصل توام با نیمکت نشینی‌های متوالی، در تابستان امسال تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و راهی لوانته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکنون 8 بازی برای این تیم انجام داده و 1 گل هم زده است. مایورال البته مثل همیشه عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم‌های پایه اسپانیا دارد و اخیرا نیز برای تیم زیر 21 ساله‌های لاروخا هت تریک کرد. 

به گزارش as، مایورال می‌گوید:

در وولفسبورگ انتظار داشتم کمی بیشتر بازی کنم. سپس زیدان از من خواست بمانم و این خبر فوق العاده‌ای بود. ماندم و واقعیت این است که سال گذشته علی رغم اینکه زیاد بازی نکردم، خوب پیش رفت. امسال باشگاه در هفته آخر ماریانو را جذب کرد و با او تیم سه مهاجم داشت. به همین دلیل نمی‌توانستم بمانم. سال گذشته فقط من و کریم بنزما بودیم و به همین خاطر ماندم. امسال با آمدن ماریانو باید می‌رفتم.

اخراج لوپتگی؟ در باشگاه‌های بزرگ اگر تیم نتیجه نگیرد، نهایتا مربی را اخراج می‌کنند. جولین مربی بزرگی است ولی شانس با او در مادرید یار نبود. اگر تیم نتیجه نگیرد، مربی اخراج می‌شود. و سولاری؟ او در رده جوانان مربی من بود. سولاری مربی بسیار خوبی است و رابطه نزدیکی با بازیکنانش دارد. از جهاتی، سولاری شباهت زیادی به زیدان دارد و تیم را خوب مدیریت می‌کند؛ چیزی که همیشه در رئال مادرید نیاز یک مربی است. بابت انتخاب و اعتماد به او خوشحالم. سولاری می‌تواند در رئال مادرید موفق شود چون باشگاه را می‌شناسد و این اهمیت زیادی در رختکن تیم دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی و در جریان پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل سویا، رونالدو نازاریو 2 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (9.2MB)

دیگر خبرها

  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم