Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌عنوان عضو کمیته تخصصی علوم و فناوری‌های شناختی و هوش مصنوعی کمیسیون ملی یونسکو- ایران منصوب شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در حکمی از سوی حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران، ندا سلیمانی عضو هیأت علمی واحد تبریز به‌عنوان عضو کمیته تخصصی علوم و فناوری‌های شناختی و هوش مصنوعی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از حکم ایوبی خطاب به سلیمانی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال برای تحقق اهداف و هماهنگی و گسترش با نهادهای ملی و بین‌المللی از جمله سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، شناخت و معرفی توانایی‌ها و توسعه و به‌کارگیری ظرفیت‌های کشور به‌منظور مشارکت در تدوین و اجرای سیاسیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با کمیته تخصصی علوم و فناوری‌های شناختی و هوش مصنوعی در سطوح ملی و بین‌المللی متناسب با اهداف جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.
کمیسیون ملی یونسکو نهاد رابط جمهوری اسلامی ایران با مقر یونسکو در پاریس و دفاتر منطقه‌ای مربوط به آن است.
رسالت اصلی این کمیسیون ملی در کشور، تعیین خلأها، تمرکز نیروها بر حوزه‌های اولویت‌دار و بحران‌زای ملی و جهانی و اجتناب از تلاش‌های حاشیه‌ای بوده و کانون اصلی فعالیت‌ها، مطالعه و بررسی اندیشه‌ها و تبادل اطلاعات و توسعه توان و ظرفیت کشور در زمینه آموزش، علوم، فرهنگ و ارتباطات با توجه به معیارهای بین‌المللی است.
ندا سلیمانی دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت رسانه از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران بوده و عضو هیأت علمی گروه ارتباطات و استادیار پایه ۶ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است.
وی چاپ و ارائه بیش از ۲۰ مقاله در مجلات علمی معتبر و همایش‌های ملی و بین‌المللی، اجرای دو طرح پژوهشی و تألیف کتاب با عنوان دیپلماسی رسانه‌ای را در کارنامه علمی خود دارد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد اسلامی علمی و فرهنگی فناوری یونسکو منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در راستای توسعه مسائل فرهنگی با امام جمعه شهرقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در مسیر رفع مشکلات صنایع در حوزه علمیِ و رفع مشکلات صنایع گام برداشته و در این دیدار به معرفی دانشگاه در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت، گفت: دانشگاه‌ها بازوان فرهنگی شهرستان قدس هستند و در راستای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه از‌هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

افشاری با تأکید بر نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه گفت: با توجه به ظرفیت بالا و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس از تعامل و همکاری ادارات شهرستان قدس با دانشگاه در هم‌افزایی علمی، ایجاد رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان به‌خصوص هم‌افزایی در حل علمیِ مسائلِ شهرستان استقبال خواهیم کرد.

وی با بیان پیشینه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای رویداد‌های فرهنگی افزود: آمادگی کامل داریم در راستای اجرای رویداد‌های فرهنگی تعلیم و تربیت نسل جوان در زمینه‌های مختلف آموزشی و توانمند‌سازی علمی جوانان شهرستان خدمت‌رسانی انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری درباره امیدآفرینی اشاره کرد و افزود: ایجاد انگیزه و امیدآفرینی بیش از همه چیز بین جوانان و دانشجویان ضروری است و دانشگاه‌ می‌توانند در جریان امیدآفرینی بین جوانان به‌خصوص دانشجویان تأثیرگذار باشند.

امام جمعه شهرستان قدس هم در این دیدار وجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با ظرفیت‌های بالا را یک فرصت برای شهرستان قدس خواند و ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت‌های این دانشگاه در راستای کمک به توسعه شهرستان قدس استفاده شود.

حجت‌الاسلام حمزه محمدی به اهمیت مراکز آموزش عالی در شهرستان قدس اشاره و بر ضرورت حمایت‌های خود درراستای توسعه و ارتقای مراکز آموزش عالی تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزیر علوم منصوب شد
  • رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم منصوب شد