Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@13:49:40 GMT

5 کشته و 2 مجروح در تصادف پراید با تریلی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۸۶۶۲

ساعتی پیش در سانحه برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه تریلی در محور خمین _ الیگودرز، سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست دادند.

به گزارش فارس از اراک، در سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۱۳ امروز در برخورد یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی تریلی در محور خمین _ الیگودرز، روبروی روستای عکس آباد رخ داد، ۳ خانم و ۲ دختر بچه از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر از سرنشینان این خودرو مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز پیام اورژانس 115 خمین بعد از دریافت مأموریت، بلافاصله کد شهری و کد پشتیبان 115 و همچنین هلال احمر و آتش نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

این حادثه 5 فوتی و 2 مصدوم داشت که یک مصدوم بعد از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی(ره) خمین منتقل شد و مصدوم دیگر توسط ماشین های شخصی منتقل شد.

هم اکنون تیم‌های امدادی و انتظامی در صحنه تصادف حضور داشته و علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف اراک تلفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حسین قاسمی گفت: ساعت ۹:۲۵ دقیقه روز گذشته، پیرو تماس شهروندان مبنی بر وقوع تصادف ۲ دستگاه سواری (پژو با پراید)، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه به محل اعزام و با توجه به تعداد بالای مصدومین، با هلال احمر نیز جهت اعزام یک تیم امداد و نجات هماهنگ شد.

وی در ادامه افزود: این حادثه ۶ مصدوم داشت که تیم اعزامی اورژانس، بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه از جمله، رگ گیری، پانسمان و کنترل خونریزی، فیکس کردن اندام آسیب دیده و … پنج نفر از مصدومین را به بیمارستان امام علی رودان منتقل کردند و یک نفر به بیمارستان کهنوج انتقال داده شد.

وی گفت: حال همه مصدومین خوب است.

کد خبر 6080747

دیگر خبرها

  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین