Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:55:07 GMT

۱۰۰ عدد کمان به ۱۰ استان کشور اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۸۷۴۴

۱۰۰ عدد کمان به ۱۰ استان کشور اهدا شد

در راستای ترویج و توسعه تیراندازی با کمان در سطوح مختلف کشور مرحله اول توزیع کمان توسط فدراسیون تیراندازی با کمان صورت پذیرفت. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، بنا بر تصمیم شورای مشورتی فدراسیون تیراندازی با کمان با نمایندگان منتخب استان‌ها و در راستای ترویج و توسعه تیراندازی با کمان در سطوح مختلف کشور مرحله اول توزیع کمان توسط فدراسیون تیراندازی با کمان انجام پذیرفت که براین اساس تعداد 10 عدد کمان به 10 هیئت استانی به تعداد کل 100 عدد اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا سایر استان‌ها یک تا 2 ماه آینده بخش اول تجهیزات خود را دریافت می‌کنند.

استان‌های قم، لرستان، فارس، کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی، بوشهر، هرمزگان، مرکزی و یزد کمان‌های خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است

به گزارش خبرآنلاین ،طبق اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

ایسنا در خبری نوشت:بر اساس این گزارش، از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896474

دیگر خبرها

  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • تعداد دام سنگین کشور به ۵.۵ میلیون راس رسید
  • تهران، رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • پهپاد کمان ۱۲ و کمان ۲۲ به نمایش درآمد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم