Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:15:02 GMT

مرگ مشکوک وزنه‌بردار عربستانی در روسیه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۸۷۵۱

مرگ مشکوک وزنه‌بردار عربستانی در روسیه

یک وزنه‌بردار اهل عربستان در مسکو، پایتخت روسیه به طرز مشکوکی درگذشت.

به گزارش مشرق و به نقل از بخش عربی سایت یورو اسپورت، مرگ اسرارآمیز و مشکوک نجم رضوان، وزنه‌بردار عربستانی تحت تحقیقات سفارت این کشور در مسکو، پایتخت روسیه قرار گرفته است. مرگ این ورزشکار که بر اثر غرق‌شدن در رودخانه اعلام شده است شرایط مشکوکی و اسرارآمیزی دارد اما سفارت عربستان تحقیقاتی را در این رابطه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب سایت یورو اسپورت آمده است: اطلاعات دریافتی از نتایج تحقیقات اولیه حاکی از آن است که مرگ نجم رضوان شاید بر اثر غرق‌شدگی در رودخانه صورت گرفته اما هنوز دلیل اصلی آن تا این‌لحظه به صورت کامل مشخص نیست.

خانواده نجم رضوان نیز با مقامات روسی برای بررسی دقیق و کشف علت مرگ فرزندشان برقرار کردند. سفارت عربستان سعودی در روسیه نیز قول بررسی این حادثه و اعلام نتیجه تحقیقات خود را داده است.

نجم رضوان ابتدا در ورزش کاراته فعالیت داشت و سپس به وزنه‌برداری روی آورد. او جایزه بهترین ورزشکار عربی رقابت‌های سال 1999 میلادی در اردن را کسب کرده بود. نجم رضوان همچنین نخستین مدال وزنه‌برداری عربستان در المپیک کشورهای عربی در سال 1995 درلبنان را به دست آورد.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم ملی پرده گوش وزنه‌بردار را پاره کرد! منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف روسیه عربستان سعودی مرگ وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران

دریافت 25 MB

کد خبر 6082211

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • روزنامه عربستانی : منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد/ ایران این بار منتظر نخواهد ماند
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند