Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:31:42 GMT

ماجرای جنجالی نوازندگی خیابانی چند پسر در رشت!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۸۸۳۴

ماجرای جنجالی نوازندگی خیابانی چند پسر در رشت!

نوازندگی خیابانی پدیده ای نادر در رشت نیست، شهروندان رشتی بارها شاهد ساز زدن و نوازندگی فردی یا چند نفره در خیابان های رشت بوده اند، این در حالی است که انتشار گسترده یک ویدیو از برخورد فردی با چند نوازنده جوان واکنش های مختلفی در پی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، نوازندگی خیابانی پدیده ای نادر در رشت نیست، شهروندان رشتی بارها شاهد ساز زدن و نوازندگی فردی یا چند نفره در خیابان های رشت بوده اند که در گوشه ای از خیابان برای نشان دادن هنر خود به نوازندگی کرده اند یا حتی از این طریق به امرار معاش نیز پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که طی آن چند پسر در حال ساز زدن و گیتار زدن هستند اما ناگهان با برخوردی نامناسب فردی مواجه می شوند.

چند و چون ماجرا هنوز از سوی نهادهای رسمی اعلام نشده است و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار 8دی اعلام کرده است: پلیس مشغول بررسی موضوع است و نتیجه بررسی ها از طریق مراجع ذیربط اطلاع رسانی می شود.

 

میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت در واکنش به بازتاب گسترده فیلمی از برخورد که اخیراً با سه جوان نوازنده خیابانی در محدوده میدان شهرداری رشت صورت گرفته، ضمن تقبیح نحوه برخورد و نادرست خواندن آن افزود: به فرمانده نیروی انتظامی اعلام شد تا در مورد ابعاد ماجرا بررسی و متعاقباً پیگیری و اقدامات مقتضی در اسرع وقت صورت گیرد.

 

وی بر لزوم توجه به ارزش های دینی در جامعه تاکید کرد و با یادآوری تقارن زمان وقوع این حادثه با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) اضافه کرد: باید به ارزش های مذهبی در جامعه اسلامی توجه کرد و احترام گذاشت اما نحوه برخورد با سه جوان نوازنده نادرست بوده و در آموزه های دینی ما نیز برای امر به معروف و نهی از منکر مراحل و شیوه هایی پیش بینی شده است.

 

اما واکنش محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز به این ماجرا قابل تأمل است.

 

وی طی اظهاراتی گفته است: «معاونت جوانان از این جوانان دعوت کرده است تا در صورت تمایل به معاونت ساماندهی امور جوانان مراجعه کنند و با مسئولان این حوزه ملاقاتی داشته باشند!»

 

گویا این چند جوان نوازنده باید خیلی خوشوقت باشند که معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان آنان را به وزارتی که به نام جوانان است دعوت کرده است! وزارتخانه ای که مدتهاست با بی‌توجهی‌ به مسائل عمده جوانان به ورزشی شدن صرف رسیده است.

 

در هر صورت انتظار این است که نهادهای ذیربط با شفاف سازی هرچه سریعتر افکار عمومی را در جریان کمّ و کیف این قبیل قضایا که ماهیتا از شبهه پراکنی و فرافکنی های زیادی برخوردار است قرار دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «هدف از به کارگیری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین، اعمال قانون به‌منظور کاهش ترافیک و ایجاد نظم بیشتر است.»   به گزارش مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: «در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شده است و کار‌های جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.»   وی افزود: به‌زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودرو‌هایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این تردد‌ها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.   معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جا‌هایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون