Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته بسیج دو هزار و ۵۰۰ برنامه در استان اجرا می‌شود گفت: ۱۲۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی صنایع تبدیلی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان طی این هفته به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ حمیدرضا برات‌زاده عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه ابعاد و کارکرد بسیج زیاد است و کارکرد دفاعی و اوج نقش آفرینی بسیج در دوران دفاع مقدس بوده است اظهار داشت: کارکرد علمی و اقتصادی بسیج بر کسی پوشیده نیست و تاکنون موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون ماموریتی به بسیج محول نشده که به سرانجام دلخواه نرسد و همه ماموریت‌ها را به خوبی پایان رسانده است افزود: بسیج یک تفکر است و در دوران دفاع مقدس وجود داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امام خمینی(ره) تفکر بسیجی را در 5 آذر سال 1357 راه‌اندازی و احیا کرد و شعار امسال هفته بسیج، "بسیج مظهر ایستادگی، خدمت و پیشرفت" نامگذاری شده است.

افتتاح 9 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 900 میلیون تومان در استان

برات‌زاده با بیان اینکه در این هفته اجرای دو هزار و 500 برنامه در قالب 40 سرفصل با 40 برنامه شاخص و محوری در استان در نظر گرفته شده است افزود: نخستین برنامه‌ها اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی است که در این راستا طرح‌های عمرانی و خرد اقتصاد مقاومتی به تعداد 9 پروژه با اعتباری بیش از 900 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در هفته بسیج 120 کارگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان افتتاح می‌شود که اعتبار این کارگاه از طریق دولتی، خودیاری و خیرین تامین شده است همچنین طی این هفته افتتاح 200 پنل خورشیدی را در استان خواهیم داشت.

برگزاری 15 نمایشگاه در هفته بسیج 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری 15 نمایشگاه با موضوعات مختلف در استان طی هفته بسیج خبر داد و افزود: بسیج از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی و بزرگترین و از کارآمدترین سازمان‌های مردمی در دنیا است.

برات‌زاده از اجرای رزمایش خدمت از 28 آبان تا 20 آذر و اعزام گروه‌های جهادی با هدف خدمت رسانی خبر داد و گفت: در این مدت 125 گروه جهادی با شعار "از مردم، با مردم و برای مردم" برای انجام عملیات فرهنگی و عمرانی در حاشیه مناطق محروم شهری حضور می‌یابند.

برگزاری همایش بزرگ بسیجیان استان با حضور 10 هزار نفری

وی عنوان کرد: همایش بزرگ بسیجیان با نام حماسه حضور 5 آذر ماه با حضور 10 هزار نفر از استان در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه شهدای طلاب در یک آذرماه در محل حسینیه جماران خبر داد و افزود: برگزاری طرح میقات الصالحین، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از بسیجیان نمونه، طرح جهادی کلاس خدمت با محوریت حضور دانش‌آموزان در مناطق محروم، اجرای گشت‌های محله محور، نشست مشترک ائمه جمعه و فرماندهان پایگاه‌ها، همایش طلایه دارن بسیج سازندگی، همایش جوانان علمدران انقلاب، تجلیل از پیشگامان بسیجی  و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیسی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.

اعزام 20 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان بیرجند

فرمانده ناحه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز در این نشست اظهار داشت: هفته بسیج در بیرجند 40 برنامه اصلی و 500 برنامه جانبی در سه پایگاه، حوزه و ناحیه پیش‌بینی شده است.

سرهنگ مهدی صادق‌احمدی با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه حرا تا حرم از هفته گذشته مجدد آغاز شده است افزود: همه روزه  500 دانش ‌آموز از مدارس مختلف شهر برای بازدید نمایشگاه مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازدید از خانواده‌های شهدا، تجلیل از ایثارگران و بسبحیان نمونه از برنامه‌های شهرستان بیرجند است گفت: اعزام 20 گروه جهادی به مناطق محروم، برپایی 10 میز خدمت برای مدیران کل در مساجد از دیگر برنامه‌های هفته بسیج شهرستان بیرجند است.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور
  • کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند