Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دکتر فرهاد دژپسند طي احکام جداگانه اي، معاون توسعه مديريت و منابع، مشاور وزير و مدير کل دفتر وزارتي و دستيار خود در امور هسته هاي انديشه ورزي وزات امور اقتصادي و دارايي را منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شادا، بر اين اساس "علي عسگري"، " امير تقي تهراني" و "پيمان ميراب آستانه" بنا بر حکم وزير اقتصاد به ترتيب به عنوان معاون توسعه مديريت و منابع، مشاور وزير و مدير کل دفتر وزارتي و دستيار وي در امور "هسته هاي انديشه ورزي" در وزارت متبوع منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است، علي عسگري داراي مدرک دکتراي اقتصاد از دانشگاه تهران و قبل از اين در دولت تدبير و اميد مسئوليت هايي چون رياست سازمان امور مالياتي کشور، معاونت مالي و اقتصادي ايدرو و مديرعاملي شرکت سرمايه گذاري اميد را عهده دار بوده است.
بر اين اساس ، پيمان ميراب آستانه، دانشجوي دکتري مديريت توليد و عمليات و سمت قبلي وي نيز رييس گروه امور اقتصاد مقاومتي و شوراي اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است.
همچنين امير تقي تهراني، دانشجوي دکتري مديريت تکنولوژي و سمت قبلي وي نيز مدير کل حوزه رياست و روابط عمومي مرکز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري سازمان برنامه و بودجه بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتصاب وزير اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل

امتداد- جلسه کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل، مدیر امور شعب منطقه تهران و مستقل، رئیس اداره امور شعب شرق تهران، معاونین و دیگر مسئولان به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این مراسم نصرت الله شهبازی کسب رتبه اول سهم بازار در پایان سال گذشته را مرهون زحمات تمامی همکاران در واحدهای صف و ستاد دانست و گفت: کنترل مصارف اعتباری در پایان سال ۱۴۰۲ و مدیریت آن در نهایت منجر به رفع ناترازی بانک شد.

شهبازی در این جلسه به راهکارهای استفاده بهینه از سقف مصارف اشاره کرد و گفت: ایجاد سقف مصارف از سوی بانک مرکزی مطرح شده و سیاست کلی آن کاهش مصارف بانک‌ها است که این کنترل‌ها شرایط سختی را برای بانک ها رقم زده است.

قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: بانک ملی طی سال های اخیر همواره از بحران‌های ایجاد شده، موفق عبور کرده و چنانچه بانک را متعلق به خود بدانیم و جلوگیری از زیاندهی و حرکت به سمت سوددهی را در اولویت قرار دهیم، قطعاً موفق خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن مقایسه منابع بانک ملی با رقبا و تشریح برخی از طرح‌های پیش روی بانک، از مدیریت و کارکنان واحدهای صف و ستاد در اداره امور شعب شرق تهران که زمینه جذب منابع، کاهش مطالبات، سوددهی و مدیریت دارایی و بدهی را فراهم کردند قدردانی کرد.

وی در بخش سرمایه انسانی، نقش رؤسای حوزه‌ها در شناسایی همکاران توانمند را موثر دانست و انتصابات شایسته را بر اساس چهار شاخص اصلی جذب منابع، وصول مطالبات، سودآوری و فناوری عنوان کرد.

شهبازی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات همکاران، مسائل معیشتی کارکنان بانک را مهمترین دغدغه مدیران ارشد بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد با غیرحضوری شدن تسهیلات خرد، قسمتی از مشکلات کسری کادر، برطرف شود.مدیر امور شعب تهران و مستقل نیز عملکرد اداره امور شعب شرق تهران در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد این اداره در جذب منابع بسیار ارزنده و شایسته است .

در بخش‌هایی از این جلسه سید رضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران، گزارشی از بخش های مختلف اداره و فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های پیش رو ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • ریابکوف: غرب بداند که با یک قدرت هسته‌ای بزرگ روبروست
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • مدیر خلاق برای باغ فدک تعیین شود/ اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
  • بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از بنیاد رودکی
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی