Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، شاهین احمدی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‌آباد، عصر امروز یک‎شنبه، ۲۷ آبان در آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده مسابقه عکس سوگواره، اظهارکرد: متولی برگزاری مسابقه عکاسی سوگواره کانون عکاسان سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‌آباد بود.
وی این مسابقه را اولین فعالیت این کانون دانست و گفت: کانون عکاسان به خوبی این کار را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی وجود کانون‌های تخصصی هنری را زمینه‌ای برای حضور هنرمندان دانست و گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‌آباد به‌دنبال توسعه فرهنگ ورزش است چراکه وقتی فرهنگ ورزش توسعه یافت مردم به‌سمت ورزش می‌روند.
سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‌آباد به برگزاری مسابقه عکاسی سوگواره اشاره کرد و افزود: در این مسابقه گنجینه‌ای از آثار عکاسی تهیه شد.
وی با ذکر این مطلب که ۱۹۷۵ اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شد، ادامه داد: تیم داوری این مسابقه متشکل‌از سعید سروش، پژمان نعمت‌پور و عباس ملکی پس‌از داوری آثار در نهایت ۲۰ اثر در بخش نمایشگاهی و ۴ اثر به عنوان آثار برتر را انتخاب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی منتخبان سوگواره عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی