Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، تیم فوتبال ذوب فلزات شهرستان بهار در ورزشگاه جوانان شهر بهار مقابل میهمان هم استانی خود گرین کشاورز نهاوند با دو گل به برتری رسید.

تیم فوتبال ذوب فلزات در اکثر دقایق این بازی حاکم بر بازی بود و توانست با فرصت طلبی مهاجمان خود سه امتیاز شیرین این بازی حساس را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درنیمه اول این بازی تیم گرین کشاورز نهاوند بیشتر در زمین خود مشغول کارهای دفاعی بود و با ارسال توپ‌های بلند چشم به ضد حملات دوخته بودکه مدافعان ذوب فلزات با هوشیاری این حملات را دفع کردند.

ذوب فلزات در نیمه نخست این بازی روی شوت زیبای عارف سبحانی به گل رسید که داور بازی به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد، امین رحیمی مهاجم تنومند ذوب یکبار هم در دقیقه ۳۳ نیمه اول تیرک دروازه تیم گرین کشاورز را به لرزه درآورد.

در نیمه دوم نیز بازی با حملات ادامه دار ذوب شروع شد تا اینکه مرتضی نجارزاده هافبک تند و تیز ذوب با شوتی زیبا دروازه تیم گرین نهاوند را باز کرد تا تیم ذوب نتیجه بازی مالکانه خود را بگیرد.

در ادامه این بازی گرین کشاورز که یک گل را دریافت کرده بود برای جبران گل خورده خود دست به بازی انتحاری زد که مدافعان ذوب فلزات حملات را یکی پس از دیگری دفع کردند و در اثر غافل شدن این تیم از دفاع در دقایق پایانی روی تیز هوشی امین رحیمی یک بار دیگر دروازه گرین کشاورز باز شد و نتیجه دو بر صفر به سود ذوب فلزات بهار تغییر یافت و این نتیجه تا پایان بازی ادامه داشت.

تیم ذوب فلزات با این برد در جدول ۱۷ امتیازی شد و امیدهایش برای صعود به لیگ دسته دوم کشور بیشتر از قبل شد و با کسب نتیجه خوب در بازی این هفته مقابل کاویان نقده می‌تواند صعودش را به لیگ دسته دوم کشور تقریبا قطعی کند.

در این دیدار داور بازی به اشتباه یک گل سالم ذوب فلزات را مردود اعلام کرد و دو بازیکن اصلی تیم ذوب فلزات با دریافت کارت زرد از بازی حساس با کاویان نقده محروم شدند.

در ترکیب ذوب فلزات شهرستان بهاردر مقابل گرین کشاورز نهاوند :
حسین عسگری، مجید بیات، وحید مرادی، بابک قائدی، مجید جلال پور(محمدرضا احمدی)، میثم مرادی، مجتبی رشیدیان، مرتضی نجار زاده(میلاد بهزادی)، عارف سبحانی، شهرام پیشخورد و امین رحیمی به میدان رفتند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بهار ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو نبردی تعیین کننده در راه قهرمانی لالیگا بود. بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال داشت و باید دیشب در برنابئو برنده می‌شد تا امیدهایش را زنده کند اما گل دقیقه 91 جود بلینگام اجازه نداد بارسا به یک امتیاز هم برسد.

رئال حالا یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و به فاصله تنها 6 هفته تا پایان فصل، هفت امتیاز دیگر می‌خواهد تا قهرمانی خود را مسجل کند. ضمن اینکه رئال در بازی‌های رودررو با بارسا نیز بهتر نتیجه گرفته و هر دو را برده است که این هم یک مزیت دیگر است.

رئال و بارسا در سه هفته پیش رو بازی‌های مهمی پیش رو دارند. رئال جمعه به زمین سوسیداد می‌رود و بارسا دوشنبه میزبان والنسیاست. در هفته 34 رئال میزبان کادیز است و بارسا به زمین خیرونا می‌رود. رئال در هفته 35 میهمان گراناداست و بارسا میزبان سوسیداد. با فرض اینکه رئال و بارسا دو بازی بعدی خود را برنده شوند، رئال می‌تواند در هفته 35 و تساوی برابر گرانادا نیز قهرمانی خود را قطعی کند. 

بدیهی است که در صورت امتیاز از دست دادن بارسا در دو بازی بعدی و برتری رئال، قهرمانی رئال زودتر نیز مسجل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد