Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:55:27 GMT

دلالان، بازار ماهی تهران را به هم ریختند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۱۹۹

دلالان، بازار ماهی تهران را به هم ریختند

تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران دلیل افزایش قیمت ماهی در بازار پایتخت طی روزهای اخیر را کمبود تولید، فعالیت دلالان و افزایش شمار واسطه گران خواند.

مهدی یوسف خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نرخ ماهی که در بازار 14 هزارتومان بود به علت شرایط مذکور به 28 هزارتومان در تهران رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر برخورد جدی با دلالان که در شرایط کنونی بازار و تولید با سوءاستفاده، زمینه افزایش قیمت ها را فراهم می آورند تاکید کرد.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهلی تهران همچنین با بیان اینکه قیمت مرغ طی چند وقت اخیر نه تنها افزایش نداشته بلکه با کاهش نیز همراه بوده است گفت: نرخ مرغ تا سه ماه گذشته به 12 هزار تومان رسیده بود اما اکنون قیمت آن بسیار پایین تر است.
وی با بیان اینکه مرغ زنده در محل مرغداری در بازار امروز هفت هزار و 200 تومان و مرغ گرم برای مصرف کننده 10 هزار و 500 تومان قیمت خورده است، افزود: اکنون این دو قیمت با یکدیگر همخوانی دارند.
یوسف خانی با بیان اینکه تولیدکنندگان می گویند که این قیمت برای آنها به صرفه نیست، گفت: این افراد معتقدند باتوجه به نرخ نهاده ها و قیمت تمام شده برایشان قیمت مرغ نباید از هفت هزار و 200 تومان کمتر باشد.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران به آخرین وضعیت صادرات مرغ اشاره و بیان کرد: اکنون صادرات این محصول به کشورهای عراق و افغانستان در وضعیت مناسبی قرار دارد.
یوسف خانی با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ در بازار به دلیل کاهش تولید با افزایش شدیدی همراه بوده است گفت: اخیرا شرکت پشتیبانی امور دام از طریق توزیع تخم مرغ با قیمت هر شانه 13 هزار و 800 تومان اقدام به تنظیم بازار کرده است.
وی اظهارامیدواری کرد که برنامه ریزی برای تنظیم بازار متناسب با نیاز بازار انجام شود تا بتواند تاثیر کاملی بر بازار داشته باشد.

تهرام/9206/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد قيمت مرغ قيمت تخم مرغ قيمت ماهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با دویست و هشتاد هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با یک میلیون تومان تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۲۸ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۶۸۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد