Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:45:47 GMT

صیاد غیرمجاز ماهی در دره شهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۲۲۲

صیاد غیرمجاز ماهی در دره شهر دستگیر شد

سید اسدالله هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دره شهر حین گشت و کنترل در سطح حوزه استحفاظی و در حاشیه رودخانه سیمره، یک متخلف را که با رشته تور دامی، اقدام به صید غیر مجاز 60 قطعه ماهی کرده بود دستگیر کردند.
وی افزود: پرونده این متخلف پس از تنظیم صورتجلسه و اخذ جرائم زیست محیطی به مراجع قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی تصریح کرد: هرگونه صید انواع ماهیان رودخانه‌ای بدون کسب پروانه از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع و با متخلفان برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.
مدیرکل محیط زیست ایلام فصل مجاز صید را از تیر تا پایان دی اعلام کرد و یادآور شد: افرادی که طی مراحل قانونی موفق به اخذ مجوزهای صید و شکار لازم از مراجع قانونی شده اند می توانند در محدوده زمانی مجاز اقدام به صید ماهی در دریاچه سد سیمره کنند.
رودخانه سیمره که با گذر از شهرستان های چرداول، سیروان، بدره و دره شهر وارد استان خوزستان می شود علاوه بر اینکه از مهمترین پتانسیل های این مناطق برای کشاورزی است، محلی برای پرورش آبزیان است.
7177/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان خوزستان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست قوانین و مقررات محیط زیست منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد