Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، از حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه این بیمه برقرار می شود.

به گزارش ایرنا از بنیادشهید، سید منصور میرمرادی روز یکشنبه با اشاره به مصوبه هیات وزیران و برگزاری جلسه مشترک با سازمان برنامه‌ و بودجه و وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس توافق انجام ‌شده در این جلسه مقرر شد بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل آموزش و پرورش با تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه ‌و بودجه از اول آبان ماه 1397 برقرار شود و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و افراد تحت تکفل از این پس تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان این وزارتخانه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: شرایط پوشش این بیمه مانند بیمه تکمیلی درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز پیشتر با اشاره به مصوبه هیات دولت و تبصره یک بند الف ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی را به صورت کامل برقرار کنند و بنیاد شهید و امور ایثارگران این موضوع را پیگیری می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی افزود: مطابق تبصره یک بند الف ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از محل اعتبارات مصوب و در قالب تخصیص اعتبار ابلاغی نسبت به تأمین و پرداخت کسورات بیمه درمانی همگانی و مکمل سهم کارکنان ایثارگر شاغل در دستگاه مربوط و خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و افراد تحت تکفل آنان اقدام کنند.
وی با اشاره به ابلاغ مصوبه‌ هیات دولت به دستگاه‌های اجرایی در مورد بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: بر اساس مصوبه دولت که در راستای اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ابلاغ شده ارائه خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته در دستگاه‌های اجرایی از ابتدای آبان ماه 1397 بر عهده دستگاه‌ها خواهد بود و این دستگاه‌ها موظف هستند ایثارگران شاغل و بازنشسته خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.
اجتمام* 7268*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ايثارگران بيمه تكميلي آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟