Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@09:24:16 GMT

قیمت بلیت‌های مسابقات جام ملت‌های آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۵۹۸

ساعت24-سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بلیت فروشی بازی‌های جام ملت‌های آسیا را آغاز کرد.

 در کمتر 50 روز مانده به آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا بلیت فروشی بازی‌های مرحله گروهی این مسابقات از امروز آغاز شد.

این دوره از مسابقات با شرکت 24 تیم در 6 گروه پیگیری خواهد شد و بهای بلیت‌های این بازی‌ها هم مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام سایت رسمی AFC قیمت بلیت‌های در مرحله گروهی در سه دسته 25، 50 و 75 درهم امارات به فروش می‌رسد.

علاقه مندان به تماشای فینال این مسابقات هم باید برای حضور در ورزشگاه اختصاصی العین باید 75، 150 و 300 درهم امارات هزینه کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار برزیلی، بازیکن الهلال، برنامه درمانی و توانبخشی خود را در مقر این باشگاه در ریاض، پایتخت عربستان، ادامه داد. نیمار در ابوظبی پایتخت امارات حضور داشت تا تیمش را در فینال سوپر قهرمانی عربستان دنبال کند.

نیمار در این فصل با قراردادی هنگفت از پاریس سن ژرمن به الهلال رفت، اما بهترین گلزن تاریخ برزیل تنها 5 بازی با تیم جدیدش انجام داد و سپس در تیم ملی کشورش دچار پارگی رباط صلیبی شد.

نیمار ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرد و در حالیکه مدال طلا را در دست داشت و به شوخی گفت: درست مثل روزهای مدرسه که گروه شما تمام کارها را انجام می‌دهد و در پایان شما گرفتن مدرک را جشن می‌گیرید.

رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل، انتظار دارد نیمار در ابتدای فصل آینده به میادین بازگردد و این بدان معناست که او تابستان امسال کوپا آمریکا را از دست خواهد داد، اما الهلال به یک چهارگانه تاریخی نزدیک شده است. آبی‌ها در غیاب او به 34 پیروزی متوالی در تمامی مسابقات دست یافته‌اند که یک رکورد جهانی است.

نیمار در فصول گذشته دچار مصدومیت‌های زیادی شده است و از زمان انتقالش به قهرمان فرانسه که گران‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال محسوب می‌شود، تاثیری که انتظار می‌رفت در پاری سن ژرمن نداشته است.

از سوی دیگر، بازیکنان الهلال پس از یک روز استراحت که ژسوس، سرمربی این تیم پس از بازگشت از ابوظبی و قهرمانی در سوپرجام عربستان به آنها داده بود، تمرینات خود را از عصر شنبه از سر گرفتند.

مدیران باشگاه با همراهی کادر فنی تصمیم گرفتند که این تیم از امارات بازگردد تا سه شنبه هفته آینده در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات برود. آنها می‌خواستند این فرصت را به بازیکنان بدهند که همزمان با عید سعید فطر تعطیلات خود را با خانواده خود سپری کنند، چرا که به دلیل حضور در مسابقات سوپرجام عربستان، گذراندن روزهای اول و دوم در کنار خانواده را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • مشخص شدن رقبای فرنگی‌کاران ایران در قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • لیورپول حاضر به عقب‌نشینی نشد؛ قیمت بلیت بازی‌های خانگی ۲ درصد افزایش می‌یابد