Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ۱۰ روزه برای ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی، با ثبت نام ۱۰ نامزد به پایان رسید. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی ایران که از 13 آبان ماه آغاز شده بود و تا 10 روز کاری ادامه داشت، امروز یکشنبه 27 آبان ماه به پایان رسید و در نهایت 10 نامزد برای تصدی پست ریاست فدراسیون قایقرانی ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیداهای ثبت نام کرده باید منتظر تائید صلاحیت‌ها و همچنین زمان برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان باشند که متعاقبا از سوی این وزارتخانه اعلام می‌شود.

علیرضا سهرابیان مقدم نائب رئیس و دبیر اسبق فدراسیون قایقرانی، یحیی یحیائی دبیر مجمع ورزشی سازمان بنادر و کشتیرانی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، فرحناز امین شقاقی نائب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی، خسرو ابراهیمی نیا نائب رئیس فدراسیون قایقرانی، محسن میلاد پیشکسوت قایقرانی و رئیس اسبق کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی، سعید کاظمی رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) و عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصر طالبی مربی اسبق تیم های ملی، دبیر و نائب رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی، سیدرضا میرابوطالبی رئیس اسبق کمیته پزشکی بیش از 20 فدراسیون و محمد بابایی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان گیلان، 10 نامزد انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی هستند.

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟