Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@20:05:44 GMT

وزیر سابق عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۷۶۱

وزیر سابق عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت شد

به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، بیژن زنگنه در حکمی امروز مسعود کرباسیان را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد. 

متن حکم بیژن زنگنه خطاب به کرباسیان به شرح زیر است:

«حسب اختیارات تفویض شده به اینجانب از سوی مجمع عمومی محترم شرکت ملی نفت ایران، مستند به مواد ۲۸ و ۲۹ قانون اساسنامه این شرکت، مصوب ۱۳۹۵,۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳ و با توجه به مجوز دریافتی، با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق موفق، خدمات و تجارب جنابعالی، با استعانت از خداوند دانای توانا، به موجب این حکم به مدت چهار سال، به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب می‎شوید.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر، با همکاری دیگر اعضای محترم هیئت مدیره شرکت، توفیق خدمت به مردم و صیانت از اموال و امانت ملی که به شما سپرده می‎شود، مسئلت می‎کنم».

عضویت در هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران، گام نخست برای انتخاب کرباسیان به عنوان مدیرعامل این شرکت به شمار می رود.

دقایقی قبل، کسری نوری مدیر روابط عمومی وزارت نفت هم در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها هم این خبر را تایید و اعلام کرد: انتخاب کرباسیان به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت قطعی شده است.

البته کرباسیان بازنشسته بود ولی زنگنه موفق شد مجوزهای لازم برای انتصاب ایشان به عنوان مدیرعاملی شرکت ملی نفت ایران را از ستاد تدابیر ویژه اقتصادی اخذ کند.

همچنین زنگنه در نامه ای از فعالیت علی کاردر در مدت فعالیتش در شرکت ملی نفت ایران به عنوان مدیر عامل تقدیر کرد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند