Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@08:24:26 GMT

دعوای حیدری-نعمتی نعمت‌زاده و شریعتمداری!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۹۷۹۳

دعوای حیدری-نعمتی نعمت‌زاده و شریعتمداری!

مجله مهر: اگر از استعفای چند وقت پیش محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و انتقال او به وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی (تکاور) شگفت زده شدید، مطمئن باشید باز هم برای شگفتی جا دارید!

دعوا‌های نعمتی حیدری مسئولان دو وزارت صمت و تکاور از روز تشکیل این دو وزارتخانه شروع شده و تمامی ندارد. اما جالب آن است که در ماجرای معروف به «فساد در ثبت سفارش خودرو‌های خارجی» در دولت اول روحانی؛ مسئول وزارت تکاور، مسئول وزارت صمت را تلویحا متهم ماجرای هک‌شدگی دانست!

و از آن جالب‌تر اینکه رحمانی و خسروتاج معاونان وزیر صمت دولت اول روحانی در وزارت صمت دولت دوم هم حضور دارند و ارتقا نیز گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق عجیب را لیلی محسنی فعال شبکه‌های اجتماعی بدین صورت روایت کرده است: «شریعتمداری، نعمت‌زاده را متهم کرده در زمان او سایت ثبت‌سفارش خودرو حک شده و فسادزنجیره‌ای رخ داده. رحمانی در آن زمان قائم مقام نعمت‌زاده و خسروتاج معاون نعمت‌زاده و سامانه زیرنظر او بوده... الان شریعتمداری وزیر کار، رحمانی وزیر صنعت، نعمت‌زاده مشاورارشد وزیرنفت و خسروتاج معاون رحمانی است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: استعفا شریعتمداری ثبت سفارش خودرو های خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد

جلسه رسیدگی به شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن صبح امروز با حضور ناصر ارضی وکیل قلعه نویی و محمد مایلی‌کهن برگزار شد. در این جلسه مایلی‌کهن صحبت‌های خود درباره سرمربی تیم ملی که دلیل شکایت وی بوده است را پذیرفت و اعلام کرد قصد انکار آن صحبت‌ها را ندارد.

به نقل از اطلاعات در ابتدای این جلسه نادر فریادشیران و پسر مایلی کهن نیز در محل حضور یافتند که با اعتراض وکیل قلعه نویی و بیان اینکه افراد مورد نظر سمتی ندارند، با دستور قاضی این نفرات از جلسه خارج شدند. سپس مایلی کهن دفاعیات خود را به صورت مکتوب به دادگاه ارائه کرد. احتمالا ظرف روزهای آینده رای این شکایت جنجالی صادر خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی | تحقق رویای حسین شریعتمداری؟
  • دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس)
  • خروجی سد مهاباد به ۳۲ مترمکعب بر ثانیه رسید
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد
  • عکس/ دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده