Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تعزیه و شبیه خوان حضرت زینب (س) و امام حسین (ع)در تعزیه بزرگ شهرستان لنده دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، حاج غلامرضا مرادی نژاد پیشکسوت تعزیه و شبیه خوان حضرت زینب (س)  و امام حسین (ع) پس از سال ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

دیگر صدای دلنشین و زمزمه های قرآن از کوچه مسجد جامع به گوش نخواهد رسید، دیگر صدای اذان دلنشین حاج غلامرضا مرادی نژاد ترقو خوانی هایش در تعزیه شام غریبان را نمی شنویم دیگر پیش نماز مسجد جامع( اولین مسجد استان) را نخواهیم دید و به  او اقتدا نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوحه های جگر سوز زینب و دعاهای کمیل و جوشن کبیر و توسلشان همواره در یادها خواهد ماند .

پیشکسوت تعزیه و شبیه خوان حضرت زینب (س)  و امام حسین (ع) هنرمندی دوست داشتنی و متدین و مهربان شهرمان به دیار باقی شتافت کسی که همواره در بین مردم به نیکی شهیر بود و به پاکی زیست و جامعه هنرمندان و شهر باستانی لنده را در فراق خود به سوگ نشاند .

او نیز در کنار دیگر برادر هنرمندو تعزیه خوانش مرحوم مشهدی منصور مرادی نژاد در قطعه هنرمندان شهرستان لنده خواهد آرامید.

 حاج غلامرضا مرادی نژاد بیشتر عمرش را در راه قرآن و مکتب اسلام و خدمت به اهل بیت گذراند که نقش بسیار موثری در روشنگری و مبارزات انقلابی مردم لنده در روزهای آغازین انقلاب اسلامی در این شهرستان داشته است وی از چهره های ماندگار شهرستان لنده و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مراسم تشییع و تدفین این چهره ماندگار، امروز یک شنبه ۲۷آبانماه ساعت 15عصر در دارالرحمه لنده برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود