Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، طی حکمی از سوی مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، عباس محمدی به سمت مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«جناب آقای عباس محمدی

نظر به شایستگی‌های هنری و سوابق اجرایی جناب‌عالی که از هنرمندان پرورش یافته در مکتب انقلاب هستید و با توجه به کارنامه وزین در حوزه شعر و ادبیات انقلاب و تجارب ارزنده‌ای که در سمت مدیریت دفتر موسیقی کسب کرده‌اید، به موجب این حکم به عنوان مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است، با اتکا به پیشینه درخشان و توانمندی شاعران، نویسندگان و همکاران متعهد این مرکز، فصل تازه‌ای از فعالیت‌های ادبی آغاز می‌شود و شاهد آثاری بدیع و تاثیرگذار باشیم. با شناختی که از کارنامه هنری و مدیریتی جناب‌عالی وجود دارد، انتظار می‌رود اهتمام ویژه‌ای در تعامل با پیش‌کسوتان و پرچم‌داران ادبیات انقلاب و نیز حمایت از رویش‌های تازه و توانمندسازی آن‌ها در حوزه شعر و ادبیات داستانی داشته باشید.

برقرار کردن تناسب منطقی بین مولفه‌های کلیدی تربیت، تولید و ترویج نیز از اعمال نگاه عادلانه و فراگیر به ظرفیت‌های ادبی اقصی نقاط کشور از مهم‌ترین ماموریت‌های جناب‌عالی محسوب می‌شود.

ضمن آرزوی موفقیت جناب‌عالی در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی ایران، بهروزی و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است، محمدی پیش از این مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری و سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان را در کارنامه خود دارد.

* میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری شد

طی حکمی از سوی مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری، میلاد عرفان‌پور به سمت مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«جناب آقای میلاد عرفان‌پور

نظر به شایستگی‌های هنری و سوابق درخشان جناب‌عالی در ارائه آثار فاخر ادبی در حوزه شعر و ترانه‌های انقلابی – آیینی و تجارب ارزنده‌تان در همکاری با هنرمندان حوزه موسیقی، به موجب این حکم به عنوان مدیر دفتر موسیقی حوزه هنری منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از نظرات پیش‌کسوتان عرصه موسیقی و تعامل موثر با هنرمندان نامدار انقلاب اسلامی، شرایط ظهور نسل جدیدی از هنرمندان متعهد را فراهم آورید.

سرمایه‌گذاری ویژه بر قالب سرود، تولید و ترویج محصولات بدیع، فاخر و اثربخش که بتواند نیاز خانواده‌های متدین این مرز و بوم را فراهم آورد از وظایف جناب‌عالی است.

ضمن آرزوی توفیق جناب‌عالی، بهروزی و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است، پیش از این عباس محمدی مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری را بر عهده داشت.

میلاد عرفان‌پور، شاعر و ترانه‌سرای کشور، متولد ۱۳۶۷ در شیراز است. او تاکنون برنده یا نامزد جایزه‌های معتبر ادبی از جمله قلم زرین و جشنواره شعر فجر بوده ‌است. مدیریت دفتر شعر موسسه شهرستان ادب. ابداع و دبیری دوره‌های سالانه شعر جوان انقلاب اسلامی ( آفتابگردان‌ها) و تدریس ادبیات در دانشگاه از فعالیت‌های سالیان اخیر میلاد عرفان‌پور بوده است.

عرفان‌پور در رشته «سیاست‌گذاری فرهنگ و ارتباطات» تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ارشد است. موضوع پایان‌نامه او تحلیل گفتمان انتقاد اجتماعی در شعر شاعران انقلاب اسلامی بوده است.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت مجاهدانه مردم فلسطین روی دیوارنگاره میدان انقلاب

عکس صحنه‌پردازی‌شده «وارثین» که مجاهدت و فداکاری مردم مظلوم فلسطین را با حال و هوایی متفاوت روایت می‌کند در آستانه روز جهانی قدس بر دیوارنگاره میدان انقلاب نقش بست.

عکس صحنه‌پردازی‌شده «وارثین» در بزرگداشت مقاومت ملت مظلوم فلسطین در طوفان الاقصی و با همکاری ده‌ها هنرمند تهیه شده است. این عکس با زبانی بین‌المللی مقاومت مجاهدانه مردم فلسطین را به مجاهدت‌های پیامبران الهی پیوند می‌زند و روایتی متفاوت از این مقاومت عظیم ارائه می‌کند.

عکس صحنه‌پردازی‌شده «وارثین» به کارگردانی سیداحسان باقری و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی تهیه شده است.

گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، این عکس صحنه‌پردازی‌شده روز جمعه هفدهم فروردین‌ماه و همزمان با راهپیمایی بزرگ روز قدس، در تهران رونمایی و بر بزرگترین دیوارنگاره کشور در میدان انقلاب اسلامی در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • مقاومت مجاهدانه مردم فلسطین روی دیوارنگاره میدان انقلاب
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب
  • رضا مهدوی: دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • به جایی در موسیقی رسیدیم که بعضی‌ها با زیر ابرو برداشتن و شلوار پاره درآمد میلیاردی دارند...| مدیران ما برده ستاره‌ها شده‌اند!
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • واکاوی حمایت از مالکیت فکری ادبی و هنری