Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر انرژی روسیه گفت: «تحریم‌های آمریکا علیه ایران را که بدون تایید شورای امنیت سازمان ملل به صورت یک جانبه اعلام کرد، به رسمیت نمی‌شناسیم. ما به دنبال سازوکاری برای همکاری هستیم که یکی از آنها تسویه پول کالاهای عرضه شده به ارزهای ملی است.»

وزیر انرژی روسیه گفت: مسکو همچنان به دنبال سازوکاری برای همکاری با ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر نوآک در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت علی‌رغم تحریم‌های آمریکا، روسیه ممکن است به منظور ادامه همکاری‌های تجاری با ایران، تسویه پرداخت‌ها را به ارزهای ملی دو کشور انجام دهد.

نوآک توضیح داد: «تحریم‌های آمریکا علیه ایران را که بدون تایید شورای امنیت سازمان ملل به صورت یک جانبه اعلام کرد، به رسمیت نمی‌شناسیم. ما به دنبال سازوکاری برای همکاری هستیم که یکی از آنها تسویه پول کالاهای عرضه شده به ارزهای ملی است.»

به گفته نواک که ریاست کمیسیون بین الدولی ایران و روسیه را نیز بر عهده دارد، این گام، مسکو را به توسعه همکاری با ایران قادر می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: «اعلام تحریم‌ها علیه ایران، وضعیت جدیدی برای ما نیست. تا سال 2015 که تحریم‌ها برداشته شد، ما با ایران همکاری داشتیم و همکاری‌های تجاری و اقتصادی را با ایران توسعه داده بودیم.»

نخستین دور تحریم‌های ایران در 7 آگوست (16 مرداد97) اجرایی شد و بخش خودرو، تجارت طلا و فلزهای گران‌بها را هدف گرفت. دور دوم این تحریم‌ها شامل تحریم‌های بخش نفتی نیز در 5 نوامبر (14 آبان ماه) اجرایی شد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کشورش طی روز‌های آتی تحریم‌های جدید علیه ایران وضع خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن طی روز‌های آتی تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد.

طبق گزارش رویترز، وی گفت: این تحریم‌ها برنامه موشکی، پهپادی ونهاد‌های حامی سپاه و وزارت دفاع ایران را شامل می‌شود. سالیوان خاطرنشان کرد: توقع داریم شرکا و هم‌پیمانانمان نیز از طرف خود تحریم‌هایی علیه ایران وضع کنند.

این مقام آمریکایی همچنین گفت:به تقویت پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه به منظور مقابله با قدرت موشکی و پهپادی ایران ادامه می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • چین: عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • سازمان ملل متحد با تحریم‌های یکطرفه علیه ایران در حوزه انرژی مخالف است
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند